Gå til innhold

Skjer med download av patch?

Anbefalte innlegg

Prøver å laste ned patchen til WoW som kom ut i dag, og jeg har såtte temmelig lenge, og har prøvd å restarte downloaderen 3 ganger, den er stuck på 37%..

Har screenshot av dette, har lasta ned kanskje 200mb med patch, og alikevel så har jeg ikke fått ned de 3.58MB'ene som patchen inneholder..!!

Noen som vet hva som skjer?post-34615-1173303342_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, men den laster jo ned, den har jo downloada over 80megabyte, så downloaden funker, firewall tingen står det hos meg og hos alle andre, det er fordi ejg har router, og downloaden går stabilt i 60-130KB/sek, så det blokker ikke så mye, den senker bare speeden.

Lenke til kommentar
Jada, men den laster jo ned, den har jo downloada over 80megabyte, så downloaden funker, firewall tingen står det hos meg og hos alle andre, det er fordi ejg har router, og downloaden går stabilt i 60-130KB/sek, så det blokker ikke så mye, den senker bare speeden.

8103380[/snapback]

Jeg har også router, men har forwarda porten så den viser ikke det hos meg. :hmm:

Lenke til kommentar

Nøyaktig dette problemet opplevde jeg også i dag. Bare lukka og restarta patcheprogrammet mange ganger, for når det først startet opp gikk det greit noen sekunder, før det hengte seg. Av og på til det nådde 100%, funka fint det.

Lenke til kommentar
Nøyaktig dette problemet opplevde jeg også i dag. Bare lukka og restarta patcheprogrammet mange ganger, for når det først startet opp gikk det greit noen sekunder, før det hengte seg. Av og på til det nådde 100%, funka fint det.

8103651[/snapback]

Funka på meg også, fannt ut av det, takker :)

Litt kjipt å laste ned sånn 300mb ekstra da nå patchen bare er 3mb :p

Lenke til kommentar

8103380[/snapback]

Jeg har også router, men har forwarda porten så den viser ikke det hos meg. :hmm:

8103416[/snapback]

Ditto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...