Fjernkontroll1 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 kan jeg blande ram som sitter i bærbar med stasjonær... har nemlig en stasjonæer pc stående og trenger mer ram på den bærbare... er brikkene like store så jeh kan blande de, eller er det helt mongo... tror begge er ddr ram... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 De er nok forskjellig fysisk størrelse. Bærbar bruker SO-DIMM, og disse er nesten halvparten så store. Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 oki...da må nok jeg kjøpe med mer ram da... er det dyrt? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Dyrere for bærbar enn for stasjonær. Men det går ikke an å svare på spørsmålet ditt før du har oppgitt 1. Hvor mye du skal ha 2. Hvor mye RAM maskinen allerede har 3. Hva slags bærbar du har (modellnavn) Endret 9. mars 2007 av Caze Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 okey har 512 ddr ram... tenkte på 512 til eller 1024... blir vell 512.... det er en hp pavilion ze5500... skal ha meg ny pc til sommeren... men tenkte jeg bare skulle kjøpe meg 512 til med ram, så den fungerer litt bedre frem til jeg skal ha ny... den begynner og bli treig og spill lagger mer... men 512 er vell ikke så dyrt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå