P26 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har et MSI KT3 ULTRA-B Hovedkort og en AMD Althlon XP 2000+ 1.66 GHz prosessor. Siden jeg har hatt en del problemer med at maskinen ikke er stabil prøvde jeg og sette CPU FSB clock til 220 i biosen, jeg satte også Spread Spectrum til Disable. dette var ikke serlig lurt, for nå får jeg ikke engang skermbilde når jeg slår på maskina. Finnes det noen mulighet for å oppheve denne instillinga? [ Denne Melding var redigert av: P26 på 2002-12-10 10:45 ] Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Erase BIOS, enten ved å ta av batteri, eller ved å kortslutte jumperblokken som er ment å slette BIOS med. Lenke til kommentar
vslatten Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Sjekk hovudkortmanualen. Der skal det stå om ein jumper for å resette biosen. Typisk slår du av maskina. Flyttar jumperen. Flyttar jumperen tilbake. Slår på maskina. Då er alle biosinnstillingane satt på "default" -vslatten Lenke til kommentar
P26 Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Konge! Skal prøve dette i kveld. Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 du har satt ikke satt den på 220fsb 110x2 men 220x2= 440fsb DDr , det er ikke rart at det ikke kommer noe bilde fram! Du har fyrt opp fsben isteden for å sette den ned..! Restart Biosen , så funker det sikkert igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå