WindowsVista Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Lastet ned en BIOS oppdatering via ASUS Live Update, og når jeg skal installere den spør om dette: Careless updating can result in your Notebook PC having more problems! WinFlash will flash the BIOS and Reboot your system. Do you want to continue. [ Ja ] [ Nei ] Bør jeg gjøre det? Hva slags problemer kan det bli? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Så lenge det er riktig BIOS som blir oppdatert er det bare å kjøre i vei. Ikke noe problemer i det. Hvilke problemer som kan oppstå vet jeg ikke helt. Det er vel kanskje hvis PC`en krasjer eller noe da. Den flasher jo i Windows ikke sant og der kan litt av hvert oppstå. Selvfølgelig skal ikke det skje at Windows krasjer, men det kan jo skje og det er vel det, den meldingen betyr tenker jeg. Men så lenge du veit at det er riktig BIOS og alt er OK, så er det bare å velge Ja. Lykke til. Lenke til kommentar
WindowsVista Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Nå får jeg denne: Please remeber to enter BIOS Setup screen and then load default BIOS setting. Er det viktig å gjøre det? Kan det skade om jeg gjør feil? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tja. Det skal vel ikke være no krise om du glemmer å sette BIOS til default. Bare å prøv deg frem. Så lenge du får starta PC`en og du får bilde uten feilmelding går det bra, men igjen: Du MÅ være sikker på at det er riktig BIOS du laster ned. Det er en Laptop du har ja? Hvis du ikke har det å laster ned en Notebook BIOS sliter du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå