Kake24 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette er kanskje et lit dumt spørsmål ,men jeg trenger ialfall hjelp Jeg har et problem med PC-en (den restarter hele tiden før window er loadet ferdig). Jeg vet ikke helt om jeg burde ta backup av harddisken min eller ikke før jeg gjør noe, men kan noen forklare meg hvordan jeg tar backup av harddsiken? Jeg må ha en veldig detaljert forklaring Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 For det første har du partisjonert hdd'n? Hvis du har det og du ikke har filene du skal ha på den partisjonen som windows ligger på kan du bare formatere. Hvis ikke du har det. Har du kanskje en data til eller noen andre du kjenner som har en pc, da kan du bare sette i den hdd'n din i den pc'n. Hvis ikke det heller går kan du feks bruke noen programmer etter du har formatert for å få filene tilbake (kan finne noen prog litt senere for deg hvis du vill) Hvis heller ikke det går kan du starte i sikkermodus og ta allt ut på en plate eller ekstern hdd Håper det var nok Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Hehe, var greit det. Takk for svar Jeg fikk forresten løst problemet med PC-en så alt gikk greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå