Pc Lynet Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Og hår, brunt krøllet/bølget hår er det beste som fins... Hvorfor brunt?? Litt dumt spørsmål? Fordi hans syns det er finest kanskje? Litt som å spørre hvorfor du foretrekker blå fremfor brune øyne f.eks. Nei syns ikke det.. jeg som blondine lurer på hvorfor han syns brunt hår er finest.. Synes denne var genial jeg Snapbacks fjernet av moderator Endret 8. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nettopp. Utsagnet hennes endrer jo ikke på noenting. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det kan da vel hende at hun lurte, for hvis han hadde en god grunn så kunne hun vurdere å farge håret selv Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 snapbacks er der Men gullkornet er bra hvis man bare ser på det riktig Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 snapbacka er blitt fjernet av moderator. ka er egentlig snapback? anyways: konge gullkorn! lo veldig Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 snapbacka er blitt fjernet av moderator.ka er egentlig snapback? anyways: konge gullkorn! lo veldig 8440661[/snapback] Om du ser i sitatet her nå, så er det et par små piler. Disse er egentlig bare linker til originalinnlegget Så, når snapbacks fortsatt ligger i emnetråden, blir et av gullkornreglene (det med at man ikke skal linke til originalinnlegget) brutt. Savvy? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Haha, så genialt! Å spesielt når jeg var der å så hvem som sa det I know who you are, blondie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå