Gå til innhold

Skal ha ny TV: High Def til X360 og Film

Anbefalte innlegg

Heisann..Er i "money-spending" humøret for tiden, og har lenge lurt på ny tv. Så da har jeg egentlig bestemt meg. Den usle 21" CRT-skjermen skal byttes ut med noe slankere og bedre.

Nå har jeg lite peiling på TV, men jeg har sett litt rundt og her på forumet, og har kommet frem til DENNE TV'en fra Samsung. 26" i 16:9 er mer enn nok for meg, da rommet den skal stå i ikke er så veldig stort. Oppløsningen på TV'en er på 1366*768. Er det da 720p, 1080i eller 1080p? Vil utnytte det meste av Xboxen min, er forskjellen betydelig stor fra 1080p til 720p?

LE26R32BX_medium.jpg

Samsung LE-26R32BX

Jeg er veldig åpne for andre alternativer, men jeg er lite keen på å bruke mer enn 5 laken. Jeg syntes derfor at den TV'en var greit rimelig. Jeg er heller ikke veldig keen på å bestille fra nettbutikk, men gjør det om jeg ikke finner noe billig andre steder. Tips anyone? Noen som har noen erfaringer med denne TV'en?

Takk for hjelpen :)

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet jeg ikke pris klassen du skal kjøpe i men du har valgt ut en 26" til 5k så da regner jeg med at denne 42" til 13500,- ikke passer så godt inn, men om du ikke har noen max pris er den en fin skjerm/TV

8103554[/snapback]

Litt vel dyrt :p Om TV'en er skikkelig bra ogd et er supertilbud skal jeg vurdere og gå opp med en eller kanskje to lapper..

Rikky: Ok, thanks :) Tror dere denne vil funke godt med X360'n?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...