miXer Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei. Fattern har en HP bærbar maskin med medfølgende Windows XP Home SP2. Han har hatt denne skriveren, en HP LaserJet 895Cxi i ca 5 år tror jeg. Aldri vært no problem med utskrift før han fikk HP maskina. Skriveren blir lagt inn ordentlig, men når han prøver å skrive ut et dokument som har mer enn én full linje, så skriver den den første linja, og så henger den seg, slik at jeg må dra ut resten av papiret, og starte printeren på nytt. Har prøvd med windows sine printer drivere, har prøvd med drivere som fulgte med skriveren, men ingen av dem fungerer noe bedre enn den andre. Har ikke klart å finne noen drivere for printeren på HP sine sider. Har prøvd å installere samme XP Home på nytt, men med samme resultat. Har prøvd å installere skriveren på min egen stasjonære maskin, med windows sine drivere, dette fungerte utmerket. Noen som har noen forslag? Jeg har begynt å mistenke at det kan være en dårlig XP Home fra HP Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Holder med en tråd om det samme. Den andre er postet i rett kategori, så denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg