Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Måtte formatere maskina etter en fest da noen sikkert hadde hatt det litt for gøy.. Uansett så ble jeg kvitt problemene jeg hadde da men nå som jeg la inn windows xp på nytt har jeg ett meget merkelig vindu problem... skal prøve å forklare det.. Når jeg åpner ett program eller en mappe legger den seg ikke øverst, den blir stående å blinke nede på start linja, når jeg er å surfer på nettet og får en beskjed på msn må jeg legge ned internettleseren for å kunne åpne msn vinduet. Når jeg trykker på en allerede åpnet mappe på startlinja når jeg er på nett (eller leser mail o.l) står den bare der å blinker, ser at den går opp og ned når jeg trykker på den men den legger seg ikke øverst, må legge ned det jeg holder på med.. Meget irriterende.. Sorry for kronglete forklaring, men håper dere forstår. Hvor endrer jeg på disse innstillingene? eller må jeg legge inn windows enda en gang? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Høres ut som om du har "x-window" innstilling på. Det er en funskjon i bl. a TweakUI hvor det vinduet musepekeren er på legger seg øverst. Har du TweakUI innstallert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Høres ut som om du har "x-window" innstilling på. Det er en funskjon i bl. a TweakUI hvor det vinduet musepekeren er på legger seg øverst. Har du TweakUI innstallert? 8104337[/snapback] nei jeg har ikke tweakui installert. nytter ikke om musepekeren er over det jeg skal bruke, jeg må trykke på selve vinduet for at det legger seg øverst. ellers står det som sakt bare å blinker på startlinja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Problemet ser ut til å ha løst seg selv. Sjønner ikke hvorfor men problemet er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå