Gå til innhold

har komplett ferie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har bestilt fra de noen små ting... men igjen ting har skjedd..... har de ferie dennan uka?

8101920[/snapback]

Vet du at alle ting du skal ha er lagerførte? Må jo være bedre å sende komplett.no å spørre ang din ordre, ennå poste en slik sak her. Mener nå bare jeg da, mere sannsynlig med et vettugt svar da :D

Mosher

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestillt noe ifra komplett. Jeg bestillte varene på lørdag,

og det har ikke skjedd noe med dem enda.

Jeg ringte komplett på tirsdags morgen for å høre hva som skjedde og fikk da

som svar at dem drev og omorganiserte på lageret og jobbet med halv lagerplass

enn så lenge. Får håpe dette bedrer seg når dem kommer i orden igjen.

:D

-B-

Lenke til kommentar

Det forklarer mye. Bare å være tålmodig da.

Edit: Kan ikke si jeg har lagt merke til reklamen nei. Hvis du legger merke til den, positivt eller ei, så betyr det at den funker.

Fikk akkurat mail om at min vare har blitt sendt. Kommer vel på fredag, regner jeg med da. I morgen hvis jeg er heldig.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Det forklarer mye. Bare å være tålmodig da.

Edit: Kan ikke si jeg har lagt merke til reklamen nei. Hvis du legger merke til den, positivt eller ei, så betyr det at den funker.

Fikk akkurat mail om at min vare har blitt sendt. Kommer vel på fredag, regner jeg med da. I morgen hvis jeg er heldig.

8104409[/snapback]

Jepp, er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Ram-brikkene mine

er blitt sendt dem også, etter 4 dager som "åpen". Glad det ikke er slik

til vanlig hos komplett, da hadde jeg fått spader :tease:

-B-

Lenke til kommentar

Kompis av meg bestilte noen få varer på Komplett som alle var på lager. Etter mer enn nok venting på at det i det hele tatt skulle bli pakket og sendt gikk han til PS Data og kjøpte akkurat det samme for en lavere pris. De er i alle fall litt raskere. Det har blitt en standard for Komplett at man må vente minst 2-3 virkedager før det blir pakket og sendt virker det som.

Nei, Komplett skulle tatt en titt på Elfa sitt logistikksystem. Det er fantastisk imponerende :love:

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar

Har bestilt meg et kontrollerkort, ser ikke ut til at de gjør noe med ordren nei. Besilte på morgenen, bruker normalt bare å ta noen timer. Problemet er at jeg nå sitter kun med en systemdisk på 37gb, ikke 1tb med lagring lengre uten den kontrolleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...