torslo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 har bestilt fra de noen små ting... men igjen ting har skjedd..... har de ferie dennan uka? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 har bestilt fra de noen små ting... men igjen ting har skjedd..... har de ferie dennan uka? 8101920[/snapback] Vet du at alle ting du skal ha er lagerførte? Må jo være bedre å sende komplett.no å spørre ang din ordre, ennå poste en slik sak her. Mener nå bare jeg da, mere sannsynlig med et vettugt svar da Mosher Lenke til kommentar
jic Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bestilte noen varer på søndag. Sendte mail igår, fikk i svar tilbake at dem ligger etter med forsendelsene skulle ta ytterligere 2 dager før de fikk sendt varene Lenke til kommentar
torslo Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 ok...bestilte selv søndag Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bestilte selv en kabel de hadde på lager for noen dager. Enda ingenting. Skjera? Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har selv bestillt noe ifra komplett. Jeg bestillte varene på lørdag, og det har ikke skjedd noe med dem enda. Jeg ringte komplett på tirsdags morgen for å høre hva som skjedde og fikk da som svar at dem drev og omorganiserte på lageret og jobbet med halv lagerplass enn så lenge. Får håpe dette bedrer seg når dem kommer i orden igjen. -B- Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Det forklarer mye. Bare å være tålmodig da. Edit: Kan ikke si jeg har lagt merke til reklamen nei. Hvis du legger merke til den, positivt eller ei, så betyr det at den funker. Fikk akkurat mail om at min vare har blitt sendt. Kommer vel på fredag, regner jeg med da. I morgen hvis jeg er heldig. Endret 8. mars 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det forklarer mye. Bare å være tålmodig da. Edit: Kan ikke si jeg har lagt merke til reklamen nei. Hvis du legger merke til den, positivt eller ei, så betyr det at den funker. Fikk akkurat mail om at min vare har blitt sendt. Kommer vel på fredag, regner jeg med da. I morgen hvis jeg er heldig. 8104409[/snapback] Jepp, er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Ram-brikkene mine er blitt sendt dem også, etter 4 dager som "åpen". Glad det ikke er slik til vanlig hos komplett, da hadde jeg fått spader -B- Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Kompis av meg bestilte noen få varer på Komplett som alle var på lager. Etter mer enn nok venting på at det i det hele tatt skulle bli pakket og sendt gikk han til PS Data og kjøpte akkurat det samme for en lavere pris. De er i alle fall litt raskere. Det har blitt en standard for Komplett at man må vente minst 2-3 virkedager før det blir pakket og sendt virker det som. Nei, Komplett skulle tatt en titt på Elfa sitt logistikksystem. Det er fantastisk imponerende Endret 8. mars 2007 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har bestilt meg et kontrollerkort, ser ikke ut til at de gjør noe med ordren nei. Besilte på morgenen, bruker normalt bare å ta noen timer. Problemet er at jeg nå sitter kun med en systemdisk på 37gb, ikke 1tb med lagring lengre uten den kontrolleren. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 har bestilt fra de noen små ting... men igjen ting har skjedd..... har de ferie dennan uka? 8101920[/snapback] Nei huff det er vanskelig og ta opp tlf og ringe til komplett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå