freke Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 spillet tror jeg er egnet til å få andelen knuste kontrollere til å skyte i været. Ser for meg et høyt aggresjonsnivå etter en stund. Huff. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fytti! Får angst av å se på spillet på youtube. Tenkt hvordan det vil være å spille det.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Haha, ser sykt vanskelig ut. Og jeg som syns Monkey Ball er vanskelig nok Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har Kororinpa. Det er utfordrende. Men det som virkelig gjør spillet spesielt er at fysikken i dette spillet er bortimot noe av det feteste jeg har opplevd i et spill til dags dato... Når jeg plukka opp kontrollen for å spille dette var det fryktinngytende å oppleve hvor skremmende presist det er og hvor utrolig følsom du må være på balansen. Du føler at du faktisk holder brettet i din egen hånd og ruller på en klinkekule. Vannvittig morro, men jeg vil foreslå at man venter på et priskutt. Men absolut et spill jeg vil anbefale. Brettene blir ekstremt mye verre enn det man ser i den videoen der. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hehehe, dette blir nesten som det ene minigamet i Zelda: Twilight Princess Tror ikke jeg skal ha det da min tålmodighetsterskel er ganske lav. Er nok mere enn en Wiimote som hadde røket om jeg hadde spilt det lenge nok. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Yes, dette så jo virkelig gøy ut, er det kommet til europa enda? edit: så at det var kommet, da blir det et must Endret 7. mars 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jøss, dette så jo ganske bra ut jo. Er det multiplayer må jeg iallefall ha det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Med tanke på at jeg ga alle min 3 katter midlertidlig hjertestopp når jeg forsøkte å klare 7 brett på Rolgoal på TP tror jeg ikke dette er for meg. Ser for meg at det blir et nytt "stjerneskudd" på himmelen etter 2 brett, Wiimoten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå