MercedesMotor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Det er alltid noe man kan få gratis her på jorda det burde vi være glad for! -------------------------------------------------------------------------- www.getjar.com - Spill & programmer (noen demo versjoner, så les beskrivelse). - Mange programmer og spill til din mobil. kan være vanskelig å finne download linken ---------------------------------------------------------------------------- www.gamejump.com - Gratis spill (siden kan være litt treg) - Beste spill siden du noen gang vil se, masse spill til din mobil ---------------------------------------------------------------------------- www.66mobile.com - Spill, programmer, themes, screensavers & mm. - Ganske bra, de har veldig mye, men ikke til alle mobiler ----------------------------------------------------------------------------- www.phone.mobile9.com - ALT (1: velg din mobil, 2: på høyre side vil det stå DOWNLOAD "themes" "wallpaper" "Games & Software" mm.) - Veldig bra side (anbefalt) ------------------------------------------------------------------------------ Hvis dere vet om noen andre sider, bare å poste dem her... PS. De fleste sidene kan du få programmer/spill/themes/screensaver gjennom WAP. Det er link til selve spillet/programmer osv. Endret 7. mars 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) zedge.net har en del, har ikke mye erfaring med sida, men det ser ut til å være ganske mye forskjellig der. Endret 7. mars 2007 av hernil Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei! Hvordan laster man ned på www.66mobile.com? Hvis jeg trykker på linken under f. eks. et spill, kommer man bare til en side med litt reklame og litt informasjon om filen. Må man registrere seg? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Hei! Hvordan laster man ned på www.66mobile.com? Hvis jeg trykker på linken under f. eks. et spill, kommer man bare til en side med litt reklame og litt informasjon om filen. Må man registrere seg? 8102068[/snapback] du må ikke registrere deg, det er at bare siden er litt rotete. skjønner ikke meg helt på siden, men den er gratis så jeg posta den... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei igjen! Jeg fant ut av det, det var en liten download-knapp øverst til venstre.. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Hei igjen! Jeg fant ut av det, det var en liten download-knapp øverst til venstre.. 8102149[/snapback] oh, takk for den. Viste ikke det Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei Jeg har nå vært inne på GameJump og lastet ned et spill, men hvordan får jeg lakt det inn på mobilen min?? Jeg har Sony Ericsson w810i. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 HeiJeg har nå vært inne på GameJump og lastet ned et spill, men hvordan får jeg lakt det inn på mobilen min?? Jeg har Sony Ericsson w810i. 8121489[/snapback] du må ha USB kabel og CD Hvis du ikke har usb kabel og cd, kan du alltid kjøpe en. har aldri hatt sony ericsson, så vet ikke mye om dem... Du kan også spørre om hjelp fra Sony ericsson hjemmeside... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 du må enten sende jar-filen via bluetooth (blåtann). eller koble til kabelen som fulgte med og legge jar-filene i mappa other. når du har lagt over alle kan du koble fra kabelen og navigere til annet i filmenyen, derfra kan du installere filene på telefonen. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Eller du kan bruke IR. men Blåtann/kabel er nok å foretrekke. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg prøver meg på en them nå fra mobile9, men er det gratis eller er det bare en link til hvor jeg kan laste den ned?? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg prøver meg på en them nå fra mobile9, men er det gratis eller er det bare en link til hvor jeg kan laste den ned?? 8123892[/snapback] Finner du ikke knappen "Download to PC"? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Må nesten bumpe denne. Fantastisk! www.phone.mobile9.com Laster ned fra mobile9 gratis, legger .jar-filen i "other" mappen på min Sony Ericsson (W880i) gjennom Windows. Går så inn i samme mappe på mobilen ("annen") og velger "installer". Funker fett Endret 18. desember 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Enda mer bumping... Har kjøpt meg (eller fårn i julegave) en SE w580i og lurer på om det finnes noen gode programmer osv. til den som jeg kan bruke? noe dere annbefaler? Den står ikke oppført på de listene over mobliler på de nettsidene... Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bra liste Selv anbefaler jeg Gamejump. Men ingen av sidene inneholder noen Worms spill. Hvor kan jeg finne det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.phone.mobile9.com søk på worms der, jeg fant det. Virker kun til SE, om du ikke prøver noen andre. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Programmer: http://www.handango.com Themes til WM-telefoner: http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.phone.mobile9.comsøk på worms der, jeg fant det. Virker kun til SE, om du ikke prøver noen andre. Thanx Lenke til kommentar
SelbuRmx Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vet noen om noe snøscooter ting til mobiler?? Helst motiv?? Lurer på om det finnes!! Takk Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå