Namek Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Legger merke til at folk dreper andre dritlett med knife. Knifer bare 1 eller to ganger. Når jeg selv skal prøve må jeg treffe dem over 5 ganger. Noen teknikk for å drepe fortere? Eller er det bare fordi de dreper folk med lite liv Endret 5. mai 2007 av Namek Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 forskjell på hitboxer der også... kniv i hodet... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kniv med høyre museknapp. Da trenger du maks 2 slashes. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hvis du bruker venstre museknapp, så 'slasher' du bare. Bruker du derimot høyre museknapp, så 'stabber' du, og da må du ha en god del færre treff for å drepe fienden. Hvis man 'stabber' bakfra, så mener jeg å huske at man dreper med ett 'stabb'. Endret 7. mars 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skal du drepe noen på med ett stikk så bør du bruke det trege slaget og sikte på hodet. Tror du tar folk uansett på 2 stikk med det slaget. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvis man 'stabber' bakfra, så mener jeg å huske at man dreper med ett 'stabb'. 8101440[/snapback] Åh? Det har aldri jeg vært borti. Dette må testes! Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hvis man 'stabber' bakfra, så mener jeg å huske at man dreper med ett 'stabb'. 8101440[/snapback] Ooo, nice! Må prøves.. Endret 7. mars 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Siden jeg ikke er helt sikker, så kan dere gjerne bekrefte det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Siden jeg ikke er helt sikker, så kan dere gjerne bekrefte det. 8102098[/snapback] Er helt korrekt at stab i ryggen er one-kill. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Uansett om man har kevlar eller ikke? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 "backstabb" dreper på første... meget praktisk i GG men men på CSS treffer ikke hue tror jeg.. ekke sikker.. Axl F Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Uansett om man har kevlar eller ikke? 8102194[/snapback] Hjelper egentlig kevlar mot kniv? Mener det går med kevlar. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Uansett om man har kevlar eller ikke? 8102194[/snapback] Jepp Uansett, tror ett stab i ryggen tok 120 liv eller noe sånt med kelvar .. Merka at jeg kan bli stabba i ryggen på SoccerJam, hvor man kan ha 180 liv eller noe sånt jeg kan teste hvor mye skade den tar på serveren min, kan liksom gi meg liv, så få en til å stabbe meg i ryggen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hjelper egentlig kevlar mot kniv? Mener det går med kevlar.I cuper/matcher hvor man kjøre kniverunde for å avgjøre hvem som starter på hvilket lag kjøper de fleste kevlar, men jeg tror egentlig ikke det hjelper.Måtte bare ha det bekreftet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hjelper egentlig kevlar mot kniv? Mener det går med kevlar.I cuper/matcher hvor man kjøre kniverunde for å avgjøre hvem som starter på hvilket lag kjøper de fleste kevlar, men jeg tror egentlig ikke det hjelper.Måtte bare ha det bekreftet. 8102316[/snapback] Ja har selv også brukt å gjort det, 'hvorfor ikke liksom'. Hehe. Må ta og få testa det en gang, bare for nysgjerrigheten sin del. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kevlar hjelper ikke. To høyreklikk på kroppen eller et høyreklikk på ryggen og de dør uansett om de har kevlar eller ikke Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 er alle hær noobs eller? dette er da noe man finner ut første dag man spiller... jaja noen rare er det jo her i verden Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Og du ble knivet første dagen du spilte, eller? Endret 7. mars 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 er alle hær noobs eller? dette er da noe man finner ut første dag man spiller... jaja noen rare er det jo her i verden 8102429[/snapback] Første dag? jeg fant det ikke ut før ganske mange uker etter jeg starta.. Jaja... Du som hadde "flaks" som fant det ut da ? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Men rekkevidden er lengre på slash, ikke mye men litt.. Og et stab i hue er nok til å drepe og, uansett vinkel, men er vansklig å få til da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå