Gå til innhold

Forslag til premie i CS 1,6


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg og 5 andre kamerater av meg skal arrangere LAN 13 - 15 april, og vi trenger litt hjelp.

Vi er veldig usikre på hva vi skal ha i premier. Vi skal ha compoer i CS 1,6, Warcraft 3 og Trackmania Nations. Den vi sliter mest med er CS som liksom er "hoved" compoen.

 

Vi har fått følgenede av sponsorer (Kopiert rett fra siden vår..):

MPX - Gir oss profileringsartiklar (T-skjorter, osv)

LinuxMagasinet - 5 plakatar i følge dei.

Lundeneset VGS - 1000 kr

Vendur - Neonvifter,viftefester støydemping til harddisk, neonskilt og anna "snacks" som han sa.

Psdata - Neonskilt, klistermerker, KOSS headset, musematter, osv.

HjemmePC - 10 Minnepinnar, 10 dvdar, 25 ex. blader etc.

Ask Opstvedt - Hub'ar og TP-kablar til nettverket!

 

Den pakken vi har fått til nå er PSDATA sin, som inneholdt følgede: 10 musematter (verdi pr. stk. 19,-), 10 rensesett til PC, 2 KOSS UR-18 (Verdi 220,-) og noen LAN, hacking og nerd klistermerker..

 

Det jeg tenkte var at vi tar de to headsetta til wc3 og tmn premie. Ett til hver compo. + noe anna mikkmakk..

 

Men hva skal vi ha i CS? Vi tenkte å bruke de 1000,- til det, men skal vi bare gi pengene eller kjøpe noe? Jeg vil si det er best å kjøpe noe feks musematter, gode, dyre..(min mening) eller hva mener dere? Penger eller ting? Kommer til å vere 4on4 i CS så det må jo i tillfelle bli delt på fire..

 

Takker.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror penger er det tryggeste men du sa ikke noe om størrelsen på LAN'et som sikkert kunne hjulpet oss i å si hvor mye som burde brukes på CS-premien.

jo større premie jo fler møter opp liksom. sørg for at hvis vi snakker 100stk+ størrelse på LAN'et er det ikke mange "proffe" som kommer til å komme hvis dere ikke har premie som er større enn 5000...

Infected Fall 2006 var 160stk elns (?) ble vell bare 100stk men men :p

der var hovedpremien i CS 10k og der var det 2proffklaner som kom. veldig kult å se proffene i action. og vi fikk 100Mbit linje osv. fordi det ble sponset.

 

Satser på at det ikke kommer til å være så stort dette, men legg penger i premie-potten så kommer folk!

Lenke til kommentar
Uansett gjør regnestykket, antall deltagere * inngangspris...

Så regner dere ut hvor mye dere kan ofre til premie... 1000kr er i mine øyne alt for lite... synes det burde være på min 1000kr per stk. på vinner laget..

8129892[/snapback]

 

Nå kan du ikke kalle dette et lag, ettersom det her høres ut som det er 1on1-turnering han har tenkt å sette opp. Da er 1000 kroner mer enn nok, men det blir en mye mer livløs turnering enn hvis det skulle vært 5on5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...