LotteN Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Norge har vell ikke noe hav? Er det noen land som egentlig har noe hav i det hele tatt? 8112170[/snapback] er vell et land og det er Jordan. Men det jeg mener er at det ikke er hav inne i norge, men om Staten Norge inneholder hav. og jeg mener at det gjør det ;p Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vi har Nordsjøen (nå er dette etter navnet en "sjø" og mesteparten ligger utenfor 12 mil grensen.). Vi har Nordishavet - også her ligger nesten alt utenfor). Norskehavet et stort og bare en del av Atlanterhavet. Vi har fjorder - men dette er fjorder. Også Glomma har saltvann ytterst - men er fortsatt en elv. Da sitter vi igjen med "Mjøshavet" og "Krødernhavet" Lenke til kommentar
superegge Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Leste i cpl-håndboka at norge bare var en dam? Hum.. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ettersom vi hele tiden i medier hører om fiskebåter som har fisket ulovlig i norske farvann regner jeg med at de ikke fisker på land... Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ettersom vi hele tiden i medier hører om fiskebåter som har fisket ulovlig i norske farvann regner jeg med at de ikke fisker på land... 8254913[/snapback] haha! Måtte le nå altså! Fiske på land... jau! Fiske agnet først, da kanskje =) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Skjønner ikke diskusjonen en gang. Havet ligger rundt Norge, men det er jo "Norge sitt" (x ant km utover). Dette vet alle. Hva mer er det å diskutere? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Iogmed at både Svalbard og Jan Mayen er norsk jord. Kan man ikke da si at Norge på en måte "omringer" et stykke hav og på denne måten blir dette "i Norge"? Blir ikke havet mellom Jan Mayen og Norges fastland I Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå