Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og baksnakking


Gjest Gutt19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å dere gutter er så navie av og til :p hehe... Hvorfor skulle ikke vi diskutere størrelser når dere gjør det?

8101817[/snapback]

Har ALDRI hørt gutter snakke om penis størelse. Går vel mer i kvinnelige kroppsdeler blandt gutter, men det diskuteres heller ikke så mye har jeg erfart.

 

Jenter er også flinke til å snakke om hvem de rotet med og hvor rare noen gutter er.

 

Ja jenter dere er rare :dontgetit:

Lenke til kommentar
Iril har fint hår, skulle bare vært brunt :tease:

8103168[/snapback]

Hehe.. nei du jeg er naturlig blondine og tror jeg holder meg til det... Selvom jeg lurer veldig på hvordan jeg ville sett ut som brunette... Men men...

Er man født blondine så er man no det :p hehe..

 

Men jeg lurer på om trådstarter fikk noen svar i det hele tatt jeg.. før det ble sporet helt av her :p

Hvis ikke, noe mer du/dere lurer på..? Som "ekspert" (det vil altså si jente) på området så vil jeg si at dere gutter kommer aldri til å forstå jenters behov får å baksnakke :p vi bare må gjøre det.. aner ikke hvorfor :p

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Å få høre at penisen er liten vil jeg tro er ganske sårende og ydmykende, og de fleste jenter vet at dette er et sårt punkt. Å få lov til å baksnakke små peniser gjør vel at jenta føler seg "bedre" og at hun føler seg hevet over personen med liten penis, som kan latterliggjøre den.

 

Eneste penispratet jeg har hørt som var negativt om en penis er : "Den er faktisk så lang/stor at sexen blir dårlig."

Lenke til kommentar
Å få høre at penisen er liten vil jeg tro er ganske sårende og ydmykende, og de fleste jenter vet at dette er et sårt punkt. Å få lov til å baksnakke små peniser gjør vel at jenta føler seg "bedre" og at hun føler seg hevet over personen med liten penis, som kan latterliggjøre den.

 

Eneste penispratet jeg har hørt som var negativt om en penis er : "Den er faktisk så lang/stor at sexen blir dårlig."

8103331[/snapback]

 

Er det dama til Diddern du har snakket med?

 

Diddern: Håper ikke du ble såra nå? :)

Tror det er mange som heller vil ha for stor enn for liten :thumbup:

Lenke til kommentar

Må bare nevne att det er ganske stor forskjell på å kritisere pupper og romper og det å kritisere penisstørelser. Førstnevnte er mye lettere og rette på om man absulutt vill det, mens penis størelser er det værre med.

 

Personelig syntes jeg det er tullette og bry seg om de tinga, med mindre man er forbanna med kropsdeler langt uten om normalen.

 

Viktigste er jo ansiktet og personligheten. Til og med feite jenter kan være atraktiver om de har de to egenskapenne til og veie opp.

Lenke til kommentar
Å få høre at penisen er liten vil jeg tro er ganske sårende og ydmykende, og de fleste jenter vet at dette er et sårt punkt. Å få lov til å baksnakke små peniser gjør vel at jenta føler seg "bedre" og at hun føler seg hevet over personen med liten penis, som kan latterliggjøre den.

 

Eneste penispratet jeg har hørt som var negativt om en penis er : "Den er faktisk så lang/stor at sexen blir dårlig."

8103331[/snapback]

 

Er det dama til Diddern du har snakket med?

 

Diddern: Håper ikke du ble såra nå? :)

Tror det er mange som heller vil ha for stor enn for liten :thumbup:

8103454[/snapback]

 

Haha... ler jeg az.

Hadde fantastisk sex med hun som synes den var for stor selvom hun ble litt redd i starten :p

bånner vell litt fort da :p

 

Edit: Post 500 :w00t:

Endret av Diddern
Lenke til kommentar
Å få høre at penisen er liten vil jeg tro er ganske sårende og ydmykende, og de fleste jenter vet at dette er et sårt punkt. Å få lov til å baksnakke små peniser gjør vel at jenta føler seg "bedre" og at hun føler seg hevet over personen med liten penis, som kan latterliggjøre den.

 

Eneste penispratet jeg har hørt som var negativt om en penis er : "Den er faktisk så lang/stor at sexen blir dårlig."

8103331[/snapback]

 

Er det dama til Diddern du har snakket med?

 

Diddern: Håper ikke du ble såra nå? :)

Tror det er mange som heller vil ha for stor enn for liten :thumbup:

8103454[/snapback]

 

Haha... ler jeg az.

Hadde fantastisk sex med hun som synes den var for stor selvom hun ble litt redd i starten :p

bånner vell litt fort da :p

 

Edit: Post 500 :w00t:

8103526[/snapback]

 

Hehe bra det årna seg!

Lenke til kommentar
Hvis ikke, noe mer du/dere lurer på..? Som "ekspert" (det vil altså si jente) på området så vil jeg si at dere gutter kommer aldri til å forstå jenters behov får å baksnakke :p vi bare må gjøre det.. aner ikke hvorfor :p

8103285[/snapback]

Gutter snakker om fotball, jenter snakker om hverandre. :)

Går vel litt på interresser. Men baksnakking er det maasse av. Noen (merk, ikke alle) ganger er det for å framheve seg. Enkelte ganger bare for å disse noen, og noen ganger for å bare ha noe å konversere om :)

 

 

bare husk: det de ikke vet har de ikke vondt av :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...