Gjest Gutt19 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei. Jeg vet ikke om dette er riktig sted å skrive dette innlegget, men søren heller, jeg har ikke noe å tape. Jeg er en 19 år gammel gutt som ikke har hatt sex på fire år. Hovedgrunnen til det er at jeg er så fordømt misfornøyd med det jeg har fått utstyrt. Kuken min er kort, 14 cm, og jeg har hatt komplekser for den hele livet. Jeg har lest mye om penisstørrelser, og mange sier at 14 cm holder. Dette klarer jeg uansett ikke å tro. Og denne posten er ikke ment som en trøstetråd, for ta det med ro, jeg vet jeg er kort. Denne tråden er egentlig dedikert til fenomenet jenter og baksnakking. Da altså baksnakking om sex, peniser og alt som hører til. Jeg leste på Sol-forumet at flere jenter skriver det er mye baksnakking av folk som ikke har gedigen kuk. Folk med penis på gjennomsnittet eller litt under gjennomsnittet blir visstnok latterliggjort osv av jenter som de har hatt sex med. Dette er for meg virkelig skremmende, fordi jeg vet ganske mye om jenter, men jeg visste ikke at de holdt på sånn. Til en viss grad, joda, men ikke så mye som jeg får inntrykk av når jeg leser på Sol-forumet. Jeg vet det er et useriøst forum, men det må jo ligge noe i det. Eller hva mener dere? Vil gjerne høre svar fra jenter. Dere behøver ikke tro at deres svar sårer meg på noen måte, fordi jeg er så langt nede som jeg egentlig kan få blitt. Jeg vil bare lære mer om dette. Jeg ønsker å forstå hvordan jenter egentlig er. Setter stor pris på svar fra dere. Eirik Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hvis du vil ha svar på om jenter snakker sånn så har du helt rett. Det er helt sinnsykt å de diskuterer sånne ting. skravla går 24/7 hvis det ikke er gutter til stede. 14 er igjennomsnittet i Norge så ikke ta det så tungt. vær glad du ikke har hatt problemet med å være for stor det er noe dritt ! Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Også noen som har reagert her Link Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 14 er igjennomsnittet i Norge så ikke ta det så tungt. vær glad du ikke har hatt problemet med å være for stor det er noe dritt ! 8101513[/snapback] Snakker vi av erfaring her eller? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja desverre. har 21.4/13 skremte vettet av en jente en gang. hun bare: Skal den inn i meg ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja desverre. har 21.4/13 skremte vettet av en jente en gang. hun bare: Skal den inn i meg ? 8101653[/snapback] Haha! Lang strikkenål altså... Du kommer ikke til å bli baksnakket over å ha liten iallefall. Noen er for tynne og noen er for fete, det gjelder å finne en mellomting ja. Ang. topic: Jeg er ikke jente så skal ikke si så mye, men om snittet er på 14, å du er 14 så hører du jenter snakke om at så mange har digre pikker, må kan du tenke over at om snittet skal være 14 med så mange som drar det opp, så må det være MANGE med ennå mindre enn 14, som kanskje har det verre enn deg. Jeg kunne kanskje trøstet meg litt med det. Jeg er jomfru, men om jeg noen gang får høre om noen som baksnakker meg om at jeg har liten pikk så skal jeg gjøre deg klart for dem at de er vide! Payback! Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 14, 14, 14, 14..14 er jo gjennomsnittet, så det burde ikke være noe problem, ellers er det bare idioter du roter deg borti.. Viss dem er såå Veldig missfornøyde.. Hilsen en gutt.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette er for meg virkelig skremmende, fordi jeg vet ganske mye om jenter, men jeg visste ikke at de holdt på sånn. Til en viss grad, joda, men ikke så mye som jeg får inntrykk av når jeg leser på Sol-forumet. 8101205[/snapback] Å dere gutter er så navie av og til hehe... Hvorfor skulle ikke vi diskutere størrelser når dere gjør det? hehe... Jenter snakker minst like mye om sånt som gutter gjør... Men vi går ikke rundt å sier at vi gjør det.. Men ja, jenter snakker mye dritt om størrelser osv.. er bare sånn vi er.. jenter er laget får baksnakking virker det som... Men tenk på hvor mye dere snakker om pupper/rompe osv... og størrelser der.. Vi har stort sett bare en ting å snakke om, så dermed blir det masse om den.. Men som en trøst så er det svært lite av det som blir sagt som faktisk er seriøst da.. Det er får det meste drittslenging bare får å slenge drit Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 It's not the size of the boat, it's the motion of the ocean. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette er for meg virkelig skremmende, fordi jeg vet ganske mye om jenter, men jeg visste ikke at de holdt på sånn. Til en viss grad, joda, men ikke så mye som jeg får inntrykk av når jeg leser på Sol-forumet. 8101205[/snapback] Å dere gutter er så navie av og til hehe... Hvorfor skulle ikke vi diskutere størrelser når dere gjør det? hehe... Jenter snakker minst like mye om sånt som gutter gjør... Men vi går ikke rundt å sier at vi gjør det.. Men ja, jenter snakker mye dritt om størrelser osv.. er bare sånn vi er.. jenter er laget får baksnakking virker det som... Men tenk på hvor mye dere snakker om pupper/rompe osv... og størrelser der.. Vi har stort sett bare en ting å snakke om, så dermed blir det masse om den.. Men som en trøst så er det svært lite av det som blir sagt som faktisk er seriøst da.. Det er får det meste drittslenging bare får å slenge drit 8101817[/snapback] Vi gutter snakker mye om størrelsen på jur og rompe (og hjerne faktisk) Men hos oss går det en grense for hvor mye vi overdriver. Om hun ikke hadde de aller strøste brysta så sier vi ikke til alle andre guttene: Hun der er drittflat, og det er 100% BH'n, spre det vidre!" som dere jenter kan finne på å gjøre. Og det er heller ikke størrelsen det kommer ann på. Jeg foretrekker heller litt små faste, enn store hengebryst. (men ja, store bryster kan være faste de og) Tynne jenter "ikke over 80kg liksom" med store bryst (ikke kirugi) er ofte faste, mens kraftige jenter har mindre faste. Men dette tror jeg ikke vi sprer rundt om, bare for å være ondskapsfulle, som dere jenter gjør! Små djelver Men når vi først er inne på det, så kan jeg jo også ta med min negative side med å dømme en jente ut i fra utseende. Jeg har en dårlig egenskap og det er at: Uansett hvor perfekt kroppen er, puppene, rompa, magen, beina, så hjelper det ikke om ansiktet ikke er tiltrekkende. Hun kan være flatforran, helst ikke flat bak( men det går det og) og ha grei mage, og jeg blir tiltrykket allikevell om ansiktet er tiltrekkende. Ikke min greie å tre en papppose over hue... Litt rotete kanskje, men min mening Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er egentlig ganske enig med Marius Olsen, ansiktet betyr mye for meg. Bryster betyr også mye, men ansikt, humor og en utadvendt personlighet slår meg rett i bakken:P Og hår, brunt krøllet/bølget hår er det beste som fins... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er egentlig ganske enig med Marius Olsen, ansiktet betyr mye for meg. Bryster betyr også mye, men ansikt, humor og en utadvendt personlighet slår meg rett i bakken:P Og hår, brunt krøllet/bølget hår er det beste som fins... 8102145[/snapback] Si fra om du finner tvillinger da? evt. en i din alder og en i min. (Er 16, men 15-åringer går fint det også) Brunnetter, med bølget/krøllet ps: ikke for mye krøller da.... Lenke til kommentar
Iril Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Og hår, brunt krøllet/bølget hår er det beste som fins... 8102145[/snapback] Hvorfor brunt?? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei, Prøv å ikke mist selvtilliten pga. størrelsen hvertfall. Jeg har selv gjennomsnittlig, gjerne også kalt "liten" av kompiser osv som jeg har dusjet med på skolen eller i forbindelse med trening. Men hva har dette egentlig å si? Han som har nevnt det med størrelse flest ganger er faktisk han som har minst erfaring med jenter. Og han mener selv at han er velutstyrt. Så en direkte sammenheng mellom størrelse og erfaring er det nok ikke, og det er nok mer sammenheng mellom selvtillit og erfaring etter hva jeg erfarer. Erfaring har jeg massevis av, og jeg tenker aldri på størrelsen. Så prøv å ikke tenk på dette for mye hvertfall, for til slutt er det ikke størrelsen det kommer an på uansett. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Og hår, brunt krøllet/bølget hår er det beste som fins... 8102145[/snapback] Hvorfor brunt?? 8102271[/snapback] Litt dumt spørsmål? Fordi hans syns det er finest kanskje? Litt som å spørre hvorfor du foretrekker blå fremfor brune øyne f.eks. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Litt dumt spørsmål? Fordi hans syns det er finest kanskje? Litt som å spørre hvorfor du foretrekker blå fremfor brune øyne f.eks. 8102357[/snapback] Nei syns ikke det.. jeg som blondine lurer på hvorfor han syns brunt hår er finest.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Og hår, brunt krøllet/bølget hår er det beste som fins... 8102145[/snapback] Hvorfor brunt?? 8102271[/snapback] Selv om dette begynner på bli Off Topic, så håper jeg det er greit for trådstarter ? Jeg ser du er blond så skal ikke komme med at alle blondiner er dom....oops, too late... For meg så tar et pent ansikt seg bedre ut med brunt hår. Ikke misforstå meg, jeg har siklet etter blondiner, det er ikke det. Ofte så har jenter den trang at SOL og brunkrem er en del av hverdagen, og det ser ikke helt bra ut med mørkebrunfarge, og blondt hår. men på en annen side, å være likblek, og mørk er ikke alltid like fint det heller. Om man finner en mellomting fungerer det meste, utenom KULLSVART (gjerne farget, og rødt hår, det syns jeg ikke særlig om) marius Lenke til kommentar
Iril Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Ofte så har jenter den trang at SOL og brunkrem er en del av hverdagen, og det ser ikke helt bra ut med mørkebrunfarge, og blondt hår. 8102421[/snapback] Jeg syns no solbrun hud og lyst hår er veldig fint jeg da men.. men bare om sommeren.. Jeg ser nok av "dumme" blondiner som bruker ALT får mye solpudder og bleker håret til det er hvit så tar poenget ditt.. Men hvis det er naturlig så syns jeg det er pent Endret 7. mars 2007 av Iril Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Og hår, brunt krøllet/bølget hår er det beste som fins... 8102145[/snapback] Hvorfor brunt?? 8102271[/snapback] Ikke misforstå meg, sier på ingen måte at jeg ikke liker blondiner. "Dere" kan være like vakre, men det er noe med brunt hår som får meg til å falle pladask, aner ikke hva.. Syns også at blondt krøllet hår er veldig pent, sånn som det du har på bildet ditt. Liker det. Men da skal det ikke være sånn platinablondt opplegg, det blir litt unaturlig for meg. ps: ikke for mye krøller da.... Enig der og Når vi nærmer oss afro blir det litt for ekstremt. Edit: Rephrasing. Endret 7. mars 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ofte så har jenter den trang at SOL og brunkrem er en del av hverdagen, og det ser ikke helt bra ut med mørkebrunfarge, og blondt hår. 8102421[/snapback] Jeg syns no solbrun hud og lyst hår er veldig fint jeg da men.. men bare om sommeren.. Jeg ser nok av "dumme" blondiner som bruker ALT får mye solpudder og bleker håret til det er hvit så tar poenget ditt.. Men hvis det er naturlig så syns jeg det er pent 8102483[/snapback] Solbrunhud er def. best ja, men ikke alle som har det nå til dags... Kramstogen: Jeg melder meg ut når afroen kommer, lenge før det også... Iril har fint hår, skulle bare vært brunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå