frostbitten Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Alle de høvdingene jeg nettopp brukte på PS3 ble plutselig ikke så sure likevel! Savner dog å se avanores reaksjon på denne nyheten. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Aha Vi kan ha kjæledyr i HOME også Min egen sonybot 19:12:08 - In The Future, you'll be able to have more sophisticated clothing and Pets! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73821 Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 @Darth MToffy: Sony vil finansiere dette på følgende måte. * Virtuelle butikker der man kan se film trailere, spill trailere osv osv osv. Kanskje til og med kjøpe spill og lignende *Møbler og annet shitt til ditt HOME *Reklame inne i HOME 8102751[/snapback] Icicic.. Hehe har en følelse av at det sitter noen pojkar i xbox-leiren og funderer veldig på hva de skal svare når sjefen deres spør dem i morgen om hvorfor de ikke tenkte på dette først :!: Nesten litt flau selv over at jeg ikke så denne komme. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Savner dog å se avanores reaksjon på denne nyheten. 8102766[/snapback] Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Alle de høvdingene jeg nettopp brukte på PS3 ble plutselig ikke så sure likevel! Savner dog å se avanores reaksjon på denne nyheten. 8102766[/snapback] Eller vi kan bare nyte ferien hans Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) The big question is whether it will all be enough to silence the doubters once and for all[/b]. snippetisnip 8102765[/snapback] Dette gjør ingenting med mitt syn på PS3 da jeg ikke fatter en anelse interesse for slike online-miljøer.. Men det finnes da millioner av andre som synes slike online-miljøer er det beste i verden.. Så det vil nok enda være mange skeptikere der ute samtidig som andre plutselig vil kaste seg over PS3 med åpne armer. Så spørs det vel nå om folk dumper WOW for å dra hjem(tog du ann?) eller om dette blir ett blaff.. Det blir veldig spennende å se. Endret 7. mars 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Et vaksent quote fra http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73818 8102765[/snapback] Joda, men hvis vi bare skulle snakke om de positive sidene ved X360/PS3/Wii så hadde det vel blitt dårlig med diskusjoner her Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ville bare benytte sjansen til å invitere alle "Sony ansatte" til fest hos meg i HOME på ps3 den 23 november 2007. Her kjører vi musikkvideoer fra 50" bravia skjermer og ett dusin stereoanlegg. Alkohol blir det desverre ikke siden HOME er for alle Men mye morro vil vi uansett få det, da vi kan spille billiard, pinballmaskiner eller gå en tur bort på bowlinghallen. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ville bare benytte sjansen til å invitere alle "Sony ansatte" til fest hos meg i HOME på ps3 den 23 november 2007. Her kjører vi musikkvideoer fra 50" bravia skjermer og ett dusin stereoanlegg. Alkohol blir det desverre ikke siden HOME er for alle Men mye morro vil vi uansett få det, da vi kan spille billiard, pinballmaskiner eller gå en tur bort på bowlinghallen. 8102866[/snapback] Spanderer du? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 http://www.gamespot.com/pages/features/ont...&om_clk=topslot Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ville bare benytte sjansen til å invitere alle "Sony ansatte" til fest hos meg i HOME på ps3 den 23 november 2007. Her kjører vi musikkvideoer fra 50" bravia skjermer og ett dusin stereoanlegg. Alkohol blir det desverre ikke siden HOME er for alle Men mye morro vil vi uansett få det, da vi kan spille billiard, pinballmaskiner eller gå en tur bort på bowlinghallen. 8102866[/snapback] haha genialt Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva med å glede seg over nyhetene i stedet for å te seg overlegent og tullete? At avanore er på shoppingtur til Spania har ingenting med "Home" å gjøre, og det er meningsløst å dra det inn. Ingen har vunnet noen form for serier her. Sony har lansert en tjeneste som folk vil få glede av, gled dere over det i stedet for å drive på med plattformkrig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Selvsagt spandere jeg Her blir det saft og boller til andre. Om mulig kan vi kanskje leie inn noen lettkledde jenter, men tror det blir vanskelig Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Huffda, Cryovat; Trenger du være så grinete på en gladag som denne? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Neida:p Vi laaner jentene fra Dead or Alive serien:) De er jo for tiden arbeidslose sa de dukker opp de. Make me the CEO of DOAGIRLS:D Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Selvsagt spandere jeg wink.gif Her blir det saft og boller til andre. Om mulig kan vi kanskje leie inn noen lettkledde jenter, men tror det blir vanskelig tongue.gif Første man til å mekke bordel.. håper fikser noe betalingssystem lol Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hmm.. Plutselig følte jeg meg fryktelig gammel Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har funnet gull! -"adult" home versjon med karaokeskrålende japanske hentai damer lettkledd i skoleuniform. DET hadde vert konsollpusher i Japan det. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har funnet gull! -"adult" home versjon med karaokeskrålende japanske hentai damer lettkledd i skoleuniform. DET hadde vert konsollpusher i Japan det. inv_biggrin.gif Haha tidenes.. Alle menn over 40 der borte hadde løpt og kjøpt (neida, her skjærer vi ikke alle under en kam =) Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Huffda, Cryovat; Trenger du være så grinete på en gladag som denne? 8102925[/snapback] Irriterer meg bare over hvordan enkelte forumbrukere her har må bruke enhver anledning til å prøve å skape konflikt på forumet. Synes folk absolutt bør være glade for nyhetene og gi uttrykk for entusiasmen sin. Endret 7. mars 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå