Gå til innhold

"Home" Ny playstation 3 online service

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som denne tjenesten har boosta PS3 med ca 500% populæritet. Folk klikker jo omtrent av begeistring over dette.

Og jeg er vel en av de ! Er så ufattelig genialt dette her og SÅ UTROLIG BRA GJENNOMFØRT ! Gleder meg så vanvittig til å leke meg med dette. Vil absolutt sette en ny standard innen spill.

Lenke til kommentar
Du kan jo i teorien se siste episode prison break sammen med en kompis som bor i usa. Bare å invitere han over til HOME :p

Tar seg flott ut da å fylle leiligheten med skjermer som viser diverse filmer osv osv.

8109810[/snapback]

Men, men... har man kjøpt en stor HDTV for å se filmer og serier på en virtuell skjerm i en 3D-verden? :dontgetit: Som Linuxguru nevnte... gimmick-aktig.

Uansett, Home vil nok være et bra konsept for Sony og PS3-eiere selv om ingenting av dette er noe for meg. Seriøst, etter å ha sett traileren (spesielt hvor de avatarene danser) så kan de like godt skrive "IKKE FOR BRAKARA" på PS3-eska.

Lenke til kommentar

Ja, ser for meg at man kommer til å se videosnutter med samme kvalitet som youtube videoene sammen med en haug med e-kompiser i den lille e-boligen sin i stedet for å bruke Blu-ray drevet som følger med PS3n til å se filmer på en ekte 50" Bravia og sammen med ekte venner :p

Men dette slår hvert fall online delen på Wii ned i støvlene... Mii channel blir liksom ikke helt det samme.

edit. jeg antok at videosnuttene kommer til å ha youtube kvalitet fordi jeg tenker realistisk båndbredde. Ikke mange som får til å streame en video til 5-6 kompiser med linja si, så denne delen blir nok mere en gimmick ja.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Sony har jobbet med dette siden 2005, så det er ikke noe de har mekket sammen på ett par måneder.

8112050[/snapback]

Såklart, Sony er jo alltid først med sine ide'er....

Du får bare ikke se å høre om det før en stund etter konkurentene har kopiert Sony..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...