UrgeLoL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 LBP og HOME ser fantastisk ut. Gleder meg noen så inn i granskauen! Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Home ser helt genialt ut! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du klarer å finne noe negativt blant alt dette faktisk 8107580[/snapback] Det må da være lov!? 8107804[/snapback] Jada, så lenge du ikke blir han der "mnjaa, skeptisk"-fyren i posten-reklamene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 http://www.homebetatrial.com/ Her blir det mulig å melde seg på for beta testing av HOME. Det blir sikkert ett begrenset antall, men man kan være heldig! Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvordan har Sony tenkt å forhindre at spillere legger ut videoklipp av upassende/ulovlig materiale i sitt home? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Godt spørsmål. Regner med at i det private området blir det vel ingen sensur. Så da blir det pr0n på 50" bravia skjermer i alle HOME's Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 ja, og hva hvis vi ikke har råd til nye klær, går det greit? kan vi bare sprade rundt i gatene hvis vi vil? Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 ja, og hva hvis vi ikke har råd til nye klær, går det greit? kan vi bare sprade rundt i gatene hvis vi vil? hehe... Gjett om "e-penis" får en dobbel betydning i tilfelle så Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Så da blir det pr0n på 50" bravia skjermer i alle HOME's 8109697[/snapback] Slik jeg har forstått det, så kan du se filmsnutter på virtuelle TVer på veggen i ditt home? En smule gimmick-aktig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du kan jo i teorien se siste episode prison break sammen med en kompis som bor i usa. Bare å invitere han over til HOME Tar seg flott ut da å fylle leiligheten med skjermer som viser diverse filmer osv osv. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Virker som denne tjenesten har boosta PS3 med ca 500% populæritet. Folk klikker jo omtrent av begeistring over dette. Og jeg er vel en av de ! Er så ufattelig genialt dette her og SÅ UTROLIG BRA GJENNOMFØRT ! Gleder meg så vanvittig til å leke meg med dette. Vil absolutt sette en ny standard innen spill. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du kan jo i teorien se siste episode prison break sammen med en kompis som bor i usa. Bare å invitere han over til HOME Tar seg flott ut da å fylle leiligheten med skjermer som viser diverse filmer osv osv. 8109810[/snapback] Men, men... har man kjøpt en stor HDTV for å se filmer og serier på en virtuell skjerm i en 3D-verden? Som Linuxguru nevnte... gimmick-aktig. Uansett, Home vil nok være et bra konsept for Sony og PS3-eiere selv om ingenting av dette er noe for meg. Seriøst, etter å ha sett traileren (spesielt hvor de avatarene danser) så kan de like godt skrive "IKKE FOR BRAKARA" på PS3-eska. Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Blir kult e-filmkvelder med venner Kommer nok til å at over en del liv dette Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Ja, ser for meg at man kommer til å se videosnutter med samme kvalitet som youtube videoene sammen med en haug med e-kompiser i den lille e-boligen sin i stedet for å bruke Blu-ray drevet som følger med PS3n til å se filmer på en ekte 50" Bravia og sammen med ekte venner Men dette slår hvert fall online delen på Wii ned i støvlene... Mii channel blir liksom ikke helt det samme. edit. jeg antok at videosnuttene kommer til å ha youtube kvalitet fordi jeg tenker realistisk båndbredde. Ikke mange som får til å streame en video til 5-6 kompiser med linja si, så denne delen blir nok mere en gimmick ja. Endret 8. mars 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Wii sin online del er så godt som ...ikkje eksisternde atm Så det skal bra til for å ikkje slå den for å si det sånn mildt. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Sant så sant Synes bl.a. det er lite Mii fra folk inne på min Mii channel. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Home ser jo helt utrolig bra ut! Gleder med til lansering! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Sony har jobbet med dette siden 2005, så det er ikke noe de har mekket sammen på ett par måneder. Dette blir utrolig spennende å se hvordan dette vil utvikle seg over tid. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sony har jobbet med dette siden 2005, så det er ikke noe de har mekket sammen på ett par måneder. 8112050[/snapback] Såklart, Sony er jo alltid først med sine ide'er.... Du får bare ikke se å høre om det før en stund etter konkurentene har kopiert Sony.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Noen som har en nedlastbar link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå