Darth MToffy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva gjør MS med dette tro? Har en følelse av at Mii Channel og Xbox LIVE vil få en oppgradering om dette slår til. 8106864[/snapback] Det lurer jeg også på.. Håper bare ikke MS føkker til live i ren desperasjon her. Jeg vil nemlig ikke ha en home-kopi påtvunget meg siden jeg synes live fungerer utmerket slik som det er nå. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Liker X-Live jeg også, men noen flere funksjoner hadde vært bra Liker egentlig godt den humoristiske stilen til Mii Channel. Håper på en oppgradert utgave av den fra Nintendo senere. Var det ikke i dag Nintendi skulle tale på GDC? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Har nettopp sett ferdig video av konferansen og må si at jeg virkelig gleder meg til LittleBigPlanet. Med tanke på Home er jeg litt usikker, virker som det blir mye mas for egentlig veldig lite og meningsløst, men nå kan jeg ikke si at jeg vet mye om det så jeg får se hvor det går Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Om det er slik Sony vil du skal chatte osv. kan det vel bli litt tungvindt. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er da ikke over? bare forminsket? 8105964[/snapback] Det er da ingenting som heter E3 lenger... 8105991[/snapback] Tror du tar feil, ifølge wikipedia så er det en mindre versjon til neste år, heter fortsatt E3 men det er mer intimt uten at det blir like lett å få dratt dit. As of 2007, E³ will be invitation-only, meaning that instead of around 60,000 people at E³ there will only be 5,000. The reason for this change is to allow for a more intimate atmosphere where business will be emphasized. Kilde; http://en.wikipedia.org/wiki/E3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Såg nett video frå Home. Det ser faktisk grisetøft ut. Gledar meg til å få teste dette. Og med tanke på at eg skal ha meg PS3 rundt sein-sommar, passar det ganske bra med tanke på at Home kjem på hausten Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Om det er slik Sony vil du skal chatte osv. kan det vel bli litt tungvindt. 8107237[/snapback] Om du ikke vil ha Home trenger du ikke laste det ned Lenke til kommentar
freke Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Men en annen dag vil kanskje SøtJente_14 spille Barbies Extreme Make-Up-Island-Party Five sammen med sine to veninner - PussyCatDoll15 og JegLikrEldreGutr - over internett. 8104634[/snapback] Haha, jeg vurderte nesten å skaffe meg ps3 nå :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Om det er slik Sony vil du skal chatte osv. kan det vel bli litt tungvindt. 8107237[/snapback] Om du ikke vil ha Home trenger du ikke laste det ned 8107415[/snapback] Jo jo, klart det, men om alt fokuset går til den kan jo de andre online delene bli nedprioritert. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du klarer å finne noe negativt blant alt dette faktisk Dette beviser jo at sony virkelig viser at de legger vekt på online-systemet. Hvis du har sett filmen så ser det ut som om det kan blir veldig enkelt å navigere via virtual PSP f.eks. Og jeg tipper de kommer til å fortsette og utvikle PSN. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du klarer å finne noe negativt blant alt dette faktisk 8107580[/snapback] Det må da være lov!? Personlig synes jeg at denne Home-saken ett eneste stor gjesp for min del.. Men ser jo at det er ett enormt potensial i det for de som liker sånne virtuelle verdener. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er til syvende sist spilla som teller om man handler inn en konsoll eller ikke Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er til syvende sist spilla som teller om man handler inn en konsoll eller ikke 8107817[/snapback] Joda.. Men dette Home-opplegget kan vel kalles en fin blanding av Spill og meny-system og masse annet i en stor klump.. Så nå kommer sikkert Sony til å selge en haug med PS3 til folk som vil "spille" Home Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vi liker fremdeles godnyheter som disse. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bytter nok ikke 360 pga av dette, men dette var en kul idè. Om det blir slik som hodet mitt tror det blir blir det velig bra og Live blir plutselig forrige-generasjon. At man kan se film og etterhvert besøke virtuelle butikker er også bra. At alt er gratis er kjempebra, merkelig, men kjempebra. Lover bra dette :-) Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) vi kommer nok til å føle oss hjemme Endret 8. mars 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det her er helt genialt! Det løser egentlig mitt største problem med Live, som er å finne andre Norske medspillere. Tenk hvor kjekt det skal bli å kunne gå rundt og lete etter Norske folk man kan spille med på en enkel måte Man kan finne de man skal spille med, og deretter hoppe ret inn i spillet. Istedenfor å måtte diskutere over alskens forum og gud vet hva. Håper Live får et liknende konsept etterhvert. Hadde man integrert dette her med Live anywhere tror jeg det kunne blitt veldig spennende Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Home så ganske fett ut. Men kan ikke vente til jeg får prøve Big little planet Det så utrolig bra ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Big Little Planet har pokker meg ein herlig grafikk. Ser jo fantastisk bra ut syns eg, skikkelig koselig preg over det heile Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 LBP er full av sjarm...gleder meg til å mekke nye maps og spille sammen med venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå