Juden Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg skal på audition den 29. mars i emnet a-ha. Skal bli testet i en skriftlig prøve med 20 spørsmål hos NRK kvitt eller dobbelt. Er det noen som kan komme med noe info om bandet, som kan hjelpe meg? Endret 7. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Wikipedia har jo alltid litt info Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Wikipedia har jo alltid litt info 8101255[/snapback] Har sjekket det, men trenger mer! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Må nok gå litt dypere enn Wikipedia hvis du skal opp i Kvitt eller dobbelt… Vet bandet har gitt ut en del biografier og bildebøker som sikkert er å få tak i på kulturbiblioteket. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ett søk på google ga meg denne siden. Husk google er din venn Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Altså, du går opp et emne du ikke kan? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hø? Du har meldt deg på Kvitt eller Dobbelt i et emne du IKKE HAR PEILING PÅ? Hva i allverden er vitsen med det? De som kommer med der er 100% hardcore-fans av band eller mennesker. Sånn at de kan svare hva vokalisten spiste til frokost i 1979. Endret 7. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Altså, du går opp et emne du ikke kan? 8101941[/snapback] jeg kan det meste, men trengte bare litt ekstra eller skjult info! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du har altså meldt deg på Kvitt eller Dobbelt, fordi du mener du kan mye om et emne, i dette tilfellet Aha? Du skal kunne bra mye mer enn vanlige folk om emnet ditt, når du er med i slike konkurranser. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor du ber oss på forumet komme med informasjon, da du i utgangspunktet skal sitte på mye mer enn oss. Du bør i allefall spørre etter noe spesifikt, og ikke bare spørre etter "info om bandet", slik at vi vet hvilke områder du trenger hjelp på! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Du har altså meldt deg på Kvitt eller Dobbelt, fordi du mener du kan mye om et emne, i dette tilfellet Aha? Du skal kunne bra mye mer enn vanlige folk om emnet ditt, når du er med i slike konkurranser. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor du ber oss på forumet komme med informasjon, da du i utgangspunktet skal sitte på mye mer enn oss. Du bør i allefall spørre etter noe spesifikt, og ikke bare spørre etter "info om bandet", slik at vi vet hvilke områder du trenger hjelp på! 8102609[/snapback] Okei, skjønner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå