xanonymx Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Problemet er at alt går tregt på maskinen når jeg bruker cdrommen f.eks. når jeg brenner en dvd, eller den leser hva som er på platen som er i. Musen hakker når jeg beveger den, musikk blir umulig å hørre på. Så jeg lurer på hva som gjør dette. Er det en innstilling som jeg kan forandre på slik at det bli bedre? Maskinen er helt ny, jeg satt den sammen for et par måneder siden. Jeg vet ikke hva dere trenger å vite, så bare si hva dere trenger å vite for å kunne hjelpe. Den er forresten koblet med IDE kabel, hvis det skulle ha noe å si. Vett ikke hvor jeg skulle plassere dette, så kan dere flytte dette hvis det ble feil plassert. Endret 8. mars 2007 av xanonymx Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Fant ut feilen, hva bare jeg som hadde satt den i IDE2 istedet for IDE1 på hovedkortet Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vett ikke hvor jeg skulle plassere dette, så kan dere flytte dette hvis det ble feil plassert.Har iallefall ikke noe med programvare å gjøre . Flyttet den til en mer egnet kategori.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå