j_kalland Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 må jeg bytte hele eksosanlegget eller kan jeg bytte noe? jeg vil kjøpe komplett, slik at bare er å skru på. noen som vet hvor slikt selges? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du kan ta ut katalysatoren men det spørs om du kommer igjennom eu kontroll da. eller så kan du montere kn luftfilter Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Finn riktig motorstørrelse her og hvilket annlegg du vil ha og bestill hos mekonomen. jeg vil anbefale deg og bytte fra kat og bakover. har du rekke sekser blir det skikkelig gromm lyd! med papirer og alt! http://www.simons.se/Katalog/BMW_SIMONS_SP...TEM_EXHAUST.htm Tror prisen er fra 3 000 og oppover... Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 åssen motor har du? har du 4'er blir det bare bråk uansett, har du 6'er, får du ikke finere lyd enn med K&N/vær så snill å kjøp orginalt K&N, og ikke noe jalla kopi filter!) og muuligens ei bakpotte. ikke gjør for mye, da fjerner du alt som er av god lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå