Gå til innhold

Hva legger du i "dårlig musikksmak"?

ZenCo

Anbefalte innlegg

Dårlig musikksmak er og ikke være åpen for nye inskudd og kategorier. At man ikke engang gidder og høre på en sang fordi det er "feil" kategori, eller at man avskyr at andre hører på musikk en selv ikke liker.

God musikksmak er og kunne stille med hvite ark på hver eneste sang man hører og kunne kritisere den etter det, og ikke minst ha respekt for at andre liker anderledes musikk enn det du gjør.

God musikksmak er også det og høre på litt annet enn bare en kategori, fordi ALT annet er feil.

8842301[/snapback]

Dette er vel det nærmeste en fasit på "dårlig musikksmak" en kommer. Grattis! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg har en altetende musikksmak, men har blitt satt på alvorlige prøvelser i det siste. Har de to siste måneder vært engasjert ved en institusjon som tar vare på unge mennesker. Endel av jobben består i¨å kjøre disse til ulike avtaler. Under kjøreturene spilles det da kun r&b, og etter å ha hørt nesten kun bare sutrete fargede som synger om en innbilt hjertesorg, eller hvor hardt det er å leve i ghettoen, på tross av at de egentlig selv er født med en sølvskje i munnen, har jeg i min fortvilelse av og til fantasert om at kanskje drap er den eneste utveien.

:roll:

Lenke til kommentar

Vel jeg er ikke noe fan av rap og hip hop. Hater det fordi folk alltid skal synge om levestilen sin, hvor mye penger de har, hvor mange bitches og hoes de drar, hvor mye dop de går på osv. Eminem er også et godt eksempel mener jeg. Han synger omtrendt bare om hvor dårlig livet hans har vært og hvor mye dritt han har opplevd. Sikkert fint det, men det gjør seg liksom ikke i 90% av alle sangene han mekker.

Ellers hater jeg dance/fjortissdance med stemmer av lyse smurfestemmer som er skikkelig populært blandt 14 år gamle jenter. Ikke noe som er mer irriterende og jævlig enn det, trodde de hadde lagt fra seg den smurfegreia når de var 6 år jeg.

Hvorfor jeg mener det er dårlig:

Det høres rett og slett ut som en dude som har mekka sin første sang i eJay eller noe sånt, for å så lagt inn stemmen sin og brukt lydopptageren i XP for å spille den fortere av. Helt for jævlig :realmad:

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...