kalle_klovn_1990 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dårlig musikksmak er og ikke være åpen for nye inskudd og kategorier. At man ikke engang gidder og høre på en sang fordi det er "feil" kategori, eller at man avskyr at andre hører på musikk en selv ikke liker. God musikksmak er og kunne stille med hvite ark på hver eneste sang man hører og kunne kritisere den etter det, og ikke minst ha respekt for at andre liker anderledes musikk enn det du gjør. God musikksmak er også det og høre på litt annet enn bare en kategori, fordi ALT annet er feil. 8842301[/snapback] Dette er vel det nærmeste en fasit på "dårlig musikksmak" en kommer. Grattis! Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Når man hører på musikk for sosial aksept, eller skape seg et image eller lignende. Hvis musikk skal bare pynte på ditt ytre har man dårlig musikksmak eller ingen musikksmak. Hva jeg mener i allefall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Edit: Slettet fyllepost. Endret 17. juni 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Dårlig musikksmak:- Rap!! - Emopunk - Pop - Elektronisk musikk 8850451[/snapback] hvorfor det? Endret 17. juni 2007 av darkbuster Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Fordi det er metal som gjelder! F0000k yijh. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg er ekstremt forsiktig med bruk av utrykket "dårlig musikksmak". Det blir somregel brukt om ting man ikke liker selv. Samme går for møbler osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg har en altetende musikksmak, men har blitt satt på alvorlige prøvelser i det siste. Har de to siste måneder vært engasjert ved en institusjon som tar vare på unge mennesker. Endel av jobben består i¨å kjøre disse til ulike avtaler. Under kjøreturene spilles det da kun r&b, og etter å ha hørt nesten kun bare sutrete fargede som synger om en innbilt hjertesorg, eller hvor hardt det er å leve i ghettoen, på tross av at de egentlig selv er født med en sølvskje i munnen, har jeg i min fortvilelse av og til fantasert om at kanskje drap er den eneste utveien. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Vel jeg er ikke noe fan av rap og hip hop. Hater det fordi folk alltid skal synge om levestilen sin, hvor mye penger de har, hvor mange bitches og hoes de drar, hvor mye dop de går på osv. Eminem er også et godt eksempel mener jeg. Han synger omtrendt bare om hvor dårlig livet hans har vært og hvor mye dritt han har opplevd. Sikkert fint det, men det gjør seg liksom ikke i 90% av alle sangene han mekker. Ellers hater jeg dance/fjortissdance med stemmer av lyse smurfestemmer som er skikkelig populært blandt 14 år gamle jenter. Ikke noe som er mer irriterende og jævlig enn det, trodde de hadde lagt fra seg den smurfegreia når de var 6 år jeg. Hvorfor jeg mener det er dårlig: Det høres rett og slett ut som en dude som har mekka sin første sang i eJay eller noe sånt, for å så lagt inn stemmen sin og brukt lydopptageren i XP for å spille den fortere av. Helt for jævlig Endret 17. juni 2007 av skyhawk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det Er Metall Som Er Ordentelig Musikk!Dålig Musikksmak.. ALT Unntat Metall å sån!1 Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Å bruke tid på å definere dette begrepet er teit. Hvofor ikke heller fokusere på det du selv liker, i stedet for det du eller andre misliker? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) "Jeg liker allt jeg!!!11!1!" <--- Det er verdens dårligste musikksmak Endret 18. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg foretrekker de alt-lyttende fremfor "TRUE METAL RAWR!!" o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå