LucarioX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hadde et Racing spill til N64 for lenge siden, spillet ble borte og nå aner jeg ikke hva det heter. Spillet hadde grei grafikk til være til N64 og du kjørte rundt på noen baner med noen litt rare biler. Husker ikke om de var linsierte eller ikke. Noe av det enste jeg husker er dette: - Den første bilen du fikk var i orangse. - Når du startet spillet kom det opp en logo med en rev på eller noe og du hørte en stemme som sa "tinus" eller noe. - Du kunne oppgradere bilene dine med bedre motorer osv. for penger du tjente. - Var en bane med masse vind møller og et ørken lignende landskap. Mer husker jeg ikke nei, men blir veldig glad hvis noen vet hvilket spill jeg snakker om. Lenke til kommentar
GhettoSuperstar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Roadsters ? Spillet er ihvertfall fra Titus Interactive som er de folkene som hadde reven som logo. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Ja, det var Titus som lagde det. Er nesten helt sikkert på det nå. Er ikke helt sikkert, men det kan være Roadster. Har Titus laget noen flere N64 spill? Tusen takk for svar forresten Endret 7. mars 2007 av Lyn Lenke til kommentar
GhettoSuperstar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Titus sine utgivelser De ga ut noen få bilspill på N64. Automobili Lamborghini, Roadsters og Carmageddon 64. Ut fra beskrivelsen din så kan vi ihvertfall utelukke Carmageddon 64. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Høres ut som om det er Roadsters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå