lolzormaxor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ja jeg skal selge xboxen og alle spillene mine før jeg kjøper et nytt 360 spill... men hvor kan jeg få selge konsollen+spillene? går d an at en spill butikk kan kjøpe d? det går selvfølgelig også å gå på finn.no men vil gjøre d raskest mulig... jeg prøvde og gå på spiderman.no for og sjekke om de kjøpte konsoller og men de er kjøpt opp av game er de ikke? lurer på om de gjør de samme som og kjøpe spill og sånt... noen som vet? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, Spiderman/Game kjøper både brukte konsoller og (konsoll)spill. Du kan få det betalt ut i form av andre varer eller cash, men skal du ha det i cash så blir det litt mindre. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hvilke spill skal du selge? Endret 8. mars 2007 av TheValue Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvilke spill skal du selge? 8105346[/snapback] Det lurer jeg på også Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 hmmm ja gidder ikke og ramse opp hvert eneste spill men har halo 2, mdl of honr rising sun og en annen.... call of duty finest hour, bournout takedown, osv:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå