Gå til innhold

Sony KDL-32U2000 som pc skjerm?

Daffa

Anbefalte innlegg

Hei.. Har akkurat fått inn en SONY KDL-32U2000 fra Netshop. Har koblet den til pcn med VGA kontakt, men det blir bare flimring! :/ Hva kan være galt? Noen som har noen tips? :)

Flimrer i alle oppløsninger, har skjermen på 60hz @ 800x600 nå.

Flimrer ikke på vanlig tv / dvd

Endret av Daffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.. Har akkurat fått inn en SONY KDL-32U2000 fra Netshop. Har koblet den til pcn med VGA kontakt, men det blir bare flimring! :/ Hva kan være galt? Noen som har noen tips? :)

8100667[/snapback]

Du må skru opp oppløsningen til noe i nærheten av det skjermens panel er. Altså noe rundt 1366x768 (last ned oppdatert skjermkortdriver om denne oppløsningen ikke finnes hos deg).

800x600 er helt feil i forhold til en widescreenskjerm, og det tror jeg kan være årsaken.

Lenke til kommentar

8100667[/snapback]

Du må skru opp oppløsningen til noe i nærheten av det skjermens panel er. Altså noe rundt 1366x768 (last ned oppdatert skjermkortdriver om denne oppløsningen ikke finnes hos deg).

800x600 er helt feil i forhold til en widescreenskjerm, og det tror jeg kan være årsaken.

8130517[/snapback]

Har ett Nvidia 7900GT gfx, hvor kan jeg evt laste ned nyere driver som støtter dette? :) Har nyeste fra nvidia.com iallefall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...