Bruktbilen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nja, skeptisk... Da må vi lage en "Hvilken bryststørrelse har dere jenter?"-tråd, og få konkrete bevis. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nja, skeptisk... Da må vi lage en "Hvilken bryststørrelse har dere jenter?"-tråd, og få konkrete bevis. 8107257[/snapback] Men vi lurer ikke på om puppene våre er normale eller fine Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nja, skeptisk... Da må vi lage en "Hvilken bryststørrelse har dere jenter?"-tråd, og få konkrete bevis. 8107257[/snapback] Men vi lurer ikke på om puppene våre er normale eller fine 8107281[/snapback] Ha forbanna ha. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nja, skeptisk... Da må vi lage en "Hvilken bryststørrelse har dere jenter?"-tråd, og få konkrete bevis. 8107257[/snapback] Men vi lurer ikke på om puppene våre er normale eller fine 8107281[/snapback] "Har jeg for små pupper?" "Har jeg for store?" "Er det normalt at brystvorta dekker halve puppen?" "HELP hengepupper, hva skal jeg gjøre" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ha forbanna ha. 8107295[/snapback] "Har jeg for små pupper?""Har jeg for store?" "Er det normalt at brystvorta dekker halve puppen?" "HELP hengepupper, hva skal jeg gjøre" 8107313[/snapback] Hvor finner man de trådene? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Minner meg en den tråden: "Er hun her fin?" Du er som hun der som sier at hun er stygg, men at hun egentlig ikke mener det selv, hun vil bare høre at hun er pen... Edit: Du vet vel godt at 17 er over gjennomsnittet, da er temaet blir tatt opp 120 ganger hver dag 8106530[/snapback] Hey.. Marius bør legge ut bildebevis han også, så vi vet at han prater sant 8107133[/snapback] Spørsmålet mitt var heller mer om det var noe å "skryte av" når noen kommenterer liten pikk, og hva man kan gjøre med det. Jeg regner med at de som skriver her er ærlige, og da er jeg det òg. Selv om mange familier er over gjennomsnittsgrensen i et fattig land, betyr ikke dette at de har fullt med cash Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ha forbanna ha. 8107295[/snapback] "Har jeg for små pupper?""Har jeg for store?" "Er det normalt at brystvorta dekker halve puppen?" "HELP hengepupper, hva skal jeg gjøre" 8107313[/snapback] Hvor finner man de trådene? 8107377[/snapback] @ klara-klok Hvis du mente "vi" som i vi på forumet så har jeg nok ingen anelse. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 @ klara-klok Hvis du mente "vi" som i vi på forumet så har jeg nok ingen anelse. 8107570[/snapback] Jeg mente her, ja. Klara klok, er ukjent for meg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hysterisk morsom side der folk spør om alt slags syke ting, nesten som guests på sex & samliv. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hysterisk morsom side der folk spør om alt slags syke ting, nesten som guests på sex & samliv. 8107617[/snapback] Da lærte jeg noe nytt i dag og. Får sjekke ut den siden en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) slettet Endret 27. september 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kanskje litt seint, men ok. Om personen som mobber deg er slik jeg tror han er, er det ikke stort vits i å komme med saklige argument. Prøv heller å få ut skikkelig mye drittpreik på en gang før han rekker å svare. Noe slikt som: (WARNING, barnslig innhold) ''Hva faen vet vel du om tissen min? Står du og stirrer på den dagen lang? Skal vedde på du ikke klarer å se tommelitenen din selv en gang.'' Og skyte på med flere latterlige ting som gjør at han klikker. Neste dag er det kanskje nok å bare si ''Æsj, det lukter kuk, har du rapa?'' 8109429[/snapback] Fine punchliner de der ja. min slår alt! "Legg vekk microskopet og pinsetten nå da - trenger ikke runke her" stakkars lærern som stod å tittet ned i skole-microskopet og pelte på det som var under med en pinnsett fikk hakeslepp Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 17/13 er vel så vidt jeg vet noe over gjennomsnittet Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er jo helt absurd. Han sier du har liten kuk fordi du reagerer på det, dette blir som å ta med morra di på skolen for å bevise at "Moren din er så stygg..."-vitsen hans ikke stemmer. Han mobber deg, enkelt og greit. 8104791[/snapback] ang mora di er stygg.. Var en gammel kompis som jeg møtte på en leir engang, han sa alltid mora di er stygg, til syvende og sist, da mor hans kom, gjett om mora _hans_ var et beist.. og da mener jeg virkelig beist.. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er jo helt absurd. Han sier du har liten kuk fordi du reagerer på det, dette blir som å ta med morra di på skolen for å bevise at "Moren din er så stygg..."-vitsen hans ikke stemmer. Han mobber deg, enkelt og greit. 8104791[/snapback] ang mora di er stygg.. Var en gammel kompis som jeg møtte på en leir engang, han sa alltid mora di er stygg, til syvende og sist, da mor hans kom, gjett om mora _hans_ var et beist.. og da mener jeg virkelig beist.. 8110625[/snapback] Er typisk det da... Dro noe lignende for en stund siden, da jeg spilte Håndball (nei jeg er hetro - freaks) og da den største berikjefta idioten slang ut: morra di er så stygg vits til meg kunne jeg ikke la være. Det kløna må ha glemt var at morra mi var del av trener teamet så jeg bare: Mamma, Adrian har noe å si til deg. har aldri sett noen så eid før. han bare gikk bort å ba pent om unnskyldning for at han slang med leppa. Lenke til kommentar
Thedrapery Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er jo bare idiotisk. Skulle tro man i 10. klasse var man ferdig med stor kuk og liten kuk, men desperate idioter er for naive til og tro at det ikke kun handler om størrelse. Ta det som en mann drit i det. Du kan sitère noe jeg pleide og si. når jeg fikk det slengt mot meg. "Den er ikke liten det er bare du som er for utpult i rumpehullet at den kan ikke passe". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ha forbanna ha. 8107295[/snapback] "Har jeg for små pupper?""Har jeg for store?" "Er det normalt at brystvorta dekker halve puppen?" "HELP hengepupper, hva skal jeg gjøre" 8107313[/snapback] Hvor finner man de trådene? 8107377[/snapback] Jeg var ikke klar over at man må lage en tråd om noe for å kunne lure på det. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg var ikke klar over at man må lage en tråd om noe for å kunne lure på det. 8111630[/snapback] Det var jo det som var greia, da. Lurer man på noe og oppretter tråd, så trengs det bildebevis. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg var ikke klar over at man må lage en tråd om noe for å kunne lure på det. 8111630[/snapback] Det var jo det som var greia, da. Lurer man på noe og oppretter tråd, så trengs det bildebevis. 8111804[/snapback] Jeg lurer på om grønn utflod er normalt. Interessert i bilde? =D Endret 8. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg lurer på om grønn utflod er normalt. Interessert i bilde? =D 8111813[/snapback] Ja. Opprett en tråd om dette Steffy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå