Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er jo helt absurd. Han sier du har liten kuk fordi du reagerer på det, dette blir som å ta med morra di på skolen for å bevise at "Moren din er så stygg..."-vitsen hans ikke stemmer. Han mobber deg, enkelt og greit. 8104791[/snapback] Jeg fløy på han en gang (av en annen grunn enn dette) og ga han bank, men han er jo så forbanna dom at han ikke stopper, men gjør det heller i skoletiden (Når jeg ikke vil gå på han i fare for nedstettelse i karakterer) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du er litt "dom" selv som lar deg provosere. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Nå kan jeg ikke si at jeg syns det er digg å få slengt dirtt til med heller da, spes. når det er mer en 50 elever til stede... Og siden jeg ikke er så høy, så er det ikke så mange som tror at utstyret er ok, og at han kun sier fakta... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ingen synes det er digg å få dritt slengt i trynet, men å løse det med vold er å synke ned på hans nivå. Kanskje folk tror du angriper ham fordi han forteller sannheten? Kanskje de tror du slår ham for å skremme ham til å ikke fortelle den grusomme hemmeligheten din videre? Tror du ikke at å le av ham og ignorere alt han sier vil få folk til å tenke at det han sier er bullshit? Du tjener ingenting på å angripe ham, for mange vil det se ut som du bare bekrefter det han sier. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tenk deg ut en skikkelig punchline og ta han med så holder han sikkert kjeft. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Tenk deg ut en skikkelig punchline og ta han med så holder han sikkert kjeft. 8105705[/snapback] Hehe, fikser du innledningen da eller? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tenk deg ut en skikkelig punchline og ta han med så holder han sikkert kjeft. 8105705[/snapback] Hehe, fikser du innledningen da eller? 8106019[/snapback] Nå kjenner jo ikke jeg fyren da, men du må nesten finne et eller annet som er litt saklig. Er han dum? "Jeg har 3 ganger større kuk en du har hjerne" (dårlig eksempel men wtf.) Hvis ikke du gidder å ta så veldig i kan du jo bare si "Jeg har nok sannsynligvis mye større kuk en deg..." Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Har nok ikke 3 ganger større kuk som han har hjerne...(sikkert 10 større kuk enn hjerne) Han er feit, dom/dårlige karakterer, ligner på han karen i norte dame (ja han har pukkelrygg) masse kviser, og dårlig ånde. Skulle ikke vært vanskelig å si noe mot han men problemet er: Han har ADHD, og moren nekter å medisinere han (Moren er barne psykolog, så derfor...) så han "tenner" hganske raskt når noen sier noe, og siden dette forgår på skolen, så vil jeg ikke ha nedsatt i oppførsel og orden ved at jeg knakk nesa på han i selvforsvar... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Herre, hva er så vanskelig med å ignorere ham? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Herre, hva er så vanskelig med å ignorere ham? 8106189[/snapback] Har jeg forklart hva problemet er. Da han er sammen med de jeg er sammen med? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Herre, hva er så vanskelig med å ignorere ham? 8106189[/snapback] Har jeg forklart hva problemet er. Da han er sammen med de jeg er sammen med? 8106228[/snapback] Du har forklart problemet, og jeg kan ikke si at løsningene så langt (enten å banke ham eller påstå at tissen din er større enn hjernen hans) er noe annet enn latterlig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Herre, hva er så vanskelig med å ignorere ham? 8106189[/snapback] Har jeg forklart hva problemet er. Da han er sammen med de jeg er sammen med? 8106228[/snapback] Du har forklart problemet, og jeg kan ikke si at løsningene så langt (enten å banke ham eller påstå at tissen din er større enn hjernen hans) er noe annet enn latterlig. 8106231[/snapback] ok, ditt forslag om å overse, det funker ikke, bare for å si det slik Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Kvar gang du reagerer på hans uttalelser er det som å helle bensin på bålet, sluttar du å bry deg vil han etterkvart gå lei. Gjennomsnittet her i Norge har 15cm. Er det mobbing å rope ut at du har ein penis på 17cm? ok, ditt forslag om å overse, det funker ikke, bare for å si det slik Har du prøvd? I så fall, kor lenge? Endret 8. mars 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Han vet ikke hva lengden er, han sier bare "Marius har liten kuk, maks 12 cm, så at han hadde stå i dusjen, den var liten" Har aldri dusjet med han før, så det er bare kødd, men det vet jo ikke resten av skolen. Dette sa han til ei jeg ver interessert i også, og hun mistet interessen. har prøvd å oversett det meste han har sagt i 1,5 år....men tl slutt må han bankes litt... Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Han vet ikke hva lengden er, han sier bare "Marius har liten kuk, maks 12 cm, så at han hadde stå i dusjen, den var liten" Har aldri dusjet med han før, så det er bare kødd, men det vet jo ikke resten av skolen. Dette sa han til ei jeg ver interessert i også, og hun mistet interessen. har prøvd å oversett det meste han har sagt i 1,5 år....men tl slutt må han bankes litt... 8106478[/snapback] God, jeg føler meg litt teit som voksen dame med å blande meg inn i denne debatten, men må jeg så må jeg. Hvis ei dame mistet interessen for deg fordi du angivelig hadde så liten så var hun ikke verdt fem flate øre. Pris deg lykkelig for at dere aldri ble sammen istedet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette sa han til ei jeg ver interessert i også, og hun mistet interessen. Hahaha! :!: Ikke noe å samle på, med andre ord. Nei, bare fortsett å ignorere fyren. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Å miste interessa på grunnlag av reell lengde er tåpelig, når det i tillegg er fiksjon som kom frå ein som mobbar blir det for dumt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Minner meg en den tråden: "Er hun her fin?" Du er som hun der som sier at hun er stygg, men at hun egentlig ikke mener det selv, hun vil bare høre at hun er pen... Edit: Du vet vel godt at 17 er over gjennomsnittet, da er temaet blir tatt opp 120 ganger hver dag Endret 8. mars 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Det er vel det jaja, jeg har vell fått vite det jeg trengte, takk Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Minner meg en den tråden: "Er hun her fin?" Du er som hun der som sier at hun er stygg, men at hun egentlig ikke mener det selv, hun vil bare høre at hun er pen... Edit: Du vet vel godt at 17 er over gjennomsnittet, da er temaet blir tatt opp 120 ganger hver dag 8106530[/snapback] Hey.. Marius bør legge ut bildebevis han også, så vi vet at han prater sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå