Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) L=lang O=Omkrets Jeg får høre at jeg har liten pikk ganske ofte nå, har ikke latt noen se den men... Skal jeg ta fram knert'n neste gang så de holder kjeft eller er det kansje best å la den ligge? Hvorfor skal alle sammen gå rundt å si at andre har små skaer når de selv ikke viser eller sier sine mål? Hva er det beste man kan gjør emot lsike folk? Da han gjerne kauker ut til halve skolen... Endret 7. mars 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 L=langO=Omkrets Jeg får høre at jeg har liten pikk ganske ofte nå, har ikke latt noen se den men... Skal jeg ta fram knert'n neste gang så de holder kjeft eller er det kansje best å la den ligge? Hvorfor skal alle sammen gå rundt å si at andre har små skaer når de selv ikke viser eller sier sine mål? Hva er det beste man kan gjør emot lsike folk? Da han gjerne kauker ut til halve skolen... 8100582[/snapback] Jeg er ikke mann, så jeg har bare en utenforståendes forhold til L/O, men hvis jeg var deg ville jeg bare oversett det. Folk som har behov for å hevde seg på andres bekostning har et mindreverdighetskompleks av et eller annet slag. ((((((Og sånn fra et utenforståendes perspektiv - jeg ville ikke sett på en 17/13 som liten))))) ((((((((( og enda mer utenforståendes preik - det er tull at det er størrelsen det kommer ann på))))))))))) Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Sånne folk er bare såååå LOW altså Det du skal gjøre er jo å skjelle ham ut (hvis du mestrer/kan den kunsten). Spørr om han har så seriøst dårlig selvtillit at han må terge andre for å bli bygge den opp, og tro at han blir "godtatt" når han holder på sånn. Dessuten: Hvordan i alle dager vet han hvordan størrelsen din er? En annen ting er jo at han/de som mobber deg syns det er utrolig festlig, men ærlig talt så er de sinnsykt barnslige. Til og med vi i 9 kl har slutta med denslags. Bare si sånn: "Er dere seriøst så oppmerksomhetsdesperate at dere som noen tikkende hormonbomber er nøtt å løpe rundt til halve skolen og spre løgner for å blir sett og hørt? Da har dere ekstremt lite liv, og dere lider av et atferdsproblem." Altså, skjell dem ut om det går. Hvis ikke, så still spørsmål og ikke svar på dem. Da ler han bare uansett hva du svarer. Jeg er selv omtrent utelukkende med jenter, og det er folk som vet å diskutere og skjelle ut! Håper uansett du får orden på sakene. 17 cm er IKKE lite til en 16-åring å være. De andre har sansynligvis ikke lenger, og hvis de påstår at de har det? SÅ FÅR DE BEVISE DET ELLER HOLDE KJEFT Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du har 17cm penis (?) og han kaller den liten =/ Lenke til kommentar
KatrineR Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vel.. Enten er de sjalu, eller så har de så alt for lite å gjøre. Hvertfall med tanke på at de ikke oppgir sine egene mål. Men hvordan kan de si at du har "liten" når de selv ikke har sett den? Og er det gutter eller jenter som sier det? Om jeg hadde vært gutt og hatt mot nok, og folk hadde sagt sånn dritt til meg hadde jeg dratt ned buksa og vist den. "Noen som vil måle?" Da hadde en sikkert fort fått et par gutter som hadde trekkt seg fort tilbake. Blir så irritert på sånne folk. At de ikke kan vise respekt for andre. Selv om de kanskje ikke har det så greit selv -dårlig selvtillit eller hva enn det måtte være ettersom de oppfører deg så idiotiske- trenger de jaggu ikke ødelegge for andre! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ossen han vet det? Har null peil, mulig fordi jeg er/var ganske lav. Er +- 1 cm på 1.70 nå, så i teorien så har jeg ikke kommet langt. Hehe, jenter kan det å skjefte opp folk ja :!: Vet ikke helt hvordan jeg skal ta fatt på problemet, uten å virke desperat og sier ting bare for at andre ikke skal tro det han sier. Jeg vil jo ikke akkurat rull'n ut mitt i kantina heller. Jeg kunne jo alltids måkka til'n men han har kanskje en liten gjeng bak seg som tilsammen tar meg. (Jeg har ingen som tørr å stå imot en gjeng) Har hørt at han bare har "bush, but no trees" men kan ikek si dette for sikkert. Men han er feit da, så har ikke "alle" feite folk litn kuk? Tror faktisk ikke at det er noen i klassen som trur meg om jeg forteller måla mine. Han skrev faktisk "Marius har liten tiss" på tavla en gang. Jeg var SÅÅ: |-|, langt fra å fly på'n, men lærern kom..... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Dobbelpost Gjøres om til: Måla er i erigert tilstand ETTER orgasme da Det er en gutt som roper det ut, og 5 andre som antyder det, gjennom samtale. Endret 7. mars 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Han skrev faktisk "Marius har liten tiss" på tavla en gang. Jeg var SÅÅ: |-|, langt fra å fly på'n, men lærern kom..... 8100940[/snapback] La han være babyen her, neste gang bare gå opp på tavla og stryk det ut.... helt rolig. Hvis du flyr i strupen på han bekrefter du (nesten) påstandene hans. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Du har 17cm penis (?) og han kaller den liten =/ 8100858[/snapback] Han vet ikke måla, har bare antatt det ut i fra en beskjeden høyde på 1.70 (meg) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Han skrev faktisk "Marius har liten tiss" på tavla en gang. Jeg var SÅÅ: |-|, langt fra å fly på'n, men lærern kom..... 8100940[/snapback] La han være babyen her, neste gang bare gå opp på tavla og stryk det ut.... helt rolig. Hvis du flyr i strupen på han bekrefter du (nesten) påstandene hans. 8100989[/snapback] Og om han skriver det en gang til etter det? Neste gang skal jeg be ham legge fram bevis/sine mål eller holde skjeft. Endret 7. mars 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Han skrev faktisk "Marius har liten tiss" på tavla en gang. Jeg var SÅÅ: |-|, langt fra å fly på'n, men lærern kom..... 8100940[/snapback] La han være babyen her, neste gang bare gå opp på tavla og stryk det ut.... helt rolig. Hvis du flyr i strupen på han bekrefter du (nesten) påstandene hans. 8100989[/snapback] Og om han skriver det en gang til etter det? Neste gang skal jeg be ham legge fram bevis/sine mål eller holde skjeft. 8101015[/snapback] Gjenta fra start... eller bare overse det. ((lett for meg å si, vet det)) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Da jeg overså det, var det ei jente i klassen som sa til han karen som skrev det at hun veddet 100 spenn på at jeg hadde større kuk. (Jeg hadde snakket med henne å sagt at jeg hadde større kuk enn de fleste trodde) Han karen begynte å le og kalte henne en utp*lt f*tte.....så da kom lærer'n og han måtte på kontoret... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Høres ut som en fyr du burde bry deg om hva sier. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Høres ut som en fyr du burde bry deg om hva sier. 8101409[/snapback] Helt klart! Ser på sign. din at du har falt for størrelsen :!: Fredag, kl 20:00 utenfor Nova (Trondheim) da eller? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 L=langO=Omkrets Jeg får høre at jeg har liten pikk ganske ofte nå, har ikke latt noen se den men... Skal jeg ta fram knert'n neste gang så de holder kjeft eller er det kansje best å la den ligge? Hvorfor skal alle sammen gå rundt å si at andre har små skaer når de selv ikke viser eller sier sine mål? Hva er det beste man kan gjør emot lsike folk? Da han gjerne kauker ut til halve skolen... 8100582[/snapback] Hvordan pikk du har uerigert har som regel ikke så veldig mye sammenheng med størrelsen ereksjonert, så folk som ser ut til å ha liten pikk kan ha jævla lang når de har ereksjon. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Hvordan pikk du har uerigert har som regel ikke så veldig mye sammenheng med størrelsen ereksjonert, så folk som ser ut til å ha liten pikk kan ha jævla lang når de har ereksjon. 8103843[/snapback] Joda, og det er det som kan være kjipt, at man f.eks bestemmer seg for at nå skal man faen meg vise dem, åsså har'n krympa. Ikke mye overbevisende med en frossen pikk :!: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bare et tips..ikke rull ut kukken din for han. Du blir bare gjort til latter. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Faen for noen tapere folk er. Kil han til han blir lei seg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er jo helt absurd. Han sier du har liten kuk fordi du reagerer på det, dette blir som å ta med morra di på skolen for å bevise at "Moren din er så stygg..."-vitsen hans ikke stemmer. Han mobber deg, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå