Gå til innhold

Koster CS penger?


Anbefalte innlegg

hææ? jeg spillte CS for noen år siden (1.5), da var det gratis, men nå har jeg lastet det ned på nytt (med steam). å der skal de ha betalt for det. 9 fu****** $$$.

Er det jeg som er lite snazzy å ikke skjønner noen ting lengre, eller koster det faktisk penger?

 

mvh Sig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klart at et spill koster penger, de skal jo ha noe og leve av de som lager spill også+ at de må betale for alle linjene du laster ed fra når du laster ned spilla+ div servere...

 

Det er jo en mod, Valve er gjærrige :w00t:

 

De som er så heldig og har den gamle Half-Life pakka med original og ubrukt cd-key vil fortsatt få CS gratis med spillet.

 

Uansett er ikke 63 kroner noe å gråte over :)

8100663[/snapback]

 

Det er en prinsipp sak :thumbup:

Lenke til kommentar

Koster CS penger då? Du kan vel laste ned CS 1.6 frå nettet, gratis? Half-Life derimot er ikkje gratis. For å kunne spele må du ha Half-Life, eit produkt utvikla av Valve, ergo må du betale for å kunne spele CS, men ikkje for å skaffe det. CS er berre ein modifikasjon, utan Half-Life er det fint lite ein kan gjere.

 

Det Valve har gjort er å tilby CS til nedlasting via Steam der grafikkmotoren er inkludert så du kan laste ned CS og spele. Du får då med motoren til Half-Life som dei sjølvsagt tar betalt for. Hugsar ikkje i farten om du får Half-Life med, men det er for så vidt irrelevant så lenge du får dei delane av spelet som er nødvendig for å spele CS.

 

Korriger meg for all del om eg tar feil.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...