$ig Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hææ? jeg spillte CS for noen år siden (1.5), da var det gratis, men nå har jeg lastet det ned på nytt (med steam). å der skal de ha betalt for det. 9 fu****** $$$. Er det jeg som er lite snazzy å ikke skjønner noen ting lengre, eller koster det faktisk penger? mvh Sig Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, det koster penger å spille CS 1.6 via Steam. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 klart at et spill koster penger, de skal jo ha noe og leve av de som lager spill også+ at de må betale for alle linjene du laster ed fra når du laster ned spilla+ div servere... Lenke til kommentar
Mow Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 De som er så heldig og har den gamle Half-Life pakka med original og ubrukt cd-key vil fortsatt få CS gratis med spillet. Uansett er ikke 63 kroner noe å gråte over Lenke til kommentar
$ig Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 klart at et spill koster penger, de skal jo ha noe og leve av de som lager spill også+ at de må betale for alle linjene du laster ed fra når du laster ned spilla+ div servere... Det er jo en mod, Valve er gjærrige De som er så heldig og har den gamle Half-Life pakka med original og ubrukt cd-key vil fortsatt få CS gratis med spillet. Uansett er ikke 63 kroner noe å gråte over 8100663[/snapback] Det er en prinsipp sak Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det er jo en mod, Valve er gjærrige 8100841[/snapback] Feil. Valve er grådige, som tar seg betalt for en mod. Det er du som er gjerrig, som ikke engang vil betale 63 kr for denne mod'en... Pantera Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 er dette kun steam? hva med de som kjøper det via butikken? har hørt at games arcade også tar penger, 60 kr i årey, ikke at det er noe' Axl F Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Altså, de som kjøper via butikken kjøper vel strengt tatt bare en cd key, som man kan registrere med steam og laste ned spillet. Det er ingen fast månedavgift. (Hvertfall ikke som jeg har betalt ;p) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hvis man mener cs ikke er verdt 60 kr. driter man rett og slett i å kjøpe seg det. Endret 9. mars 2007 av espennyh Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det er en ganske GOD grund til at CS koster penger. Steam må tjene penger, folk lager ikke et spill for at du skal spille gratis. Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 60 kroner er sykt billig for et så bra spill!! visst du syntes det er for mye er du ganske gjerrig, cs er verdt alle pengane! Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Gratis cs hadde vært en mareritt. Ingen steam ban= enda flere cheatere. Det er uansett verdt de få kronone det koster. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Koster CS penger då? Du kan vel laste ned CS 1.6 frå nettet, gratis? Half-Life derimot er ikkje gratis. For å kunne spele må du ha Half-Life, eit produkt utvikla av Valve, ergo må du betale for å kunne spele CS, men ikkje for å skaffe det. CS er berre ein modifikasjon, utan Half-Life er det fint lite ein kan gjere. Det Valve har gjort er å tilby CS til nedlasting via Steam der grafikkmotoren er inkludert så du kan laste ned CS og spele. Du får då med motoren til Half-Life som dei sjølvsagt tar betalt for. Hugsar ikkje i farten om du får Half-Life med, men det er for så vidt irrelevant så lenge du får dei delane av spelet som er nødvendig for å spele CS. Korriger meg for all del om eg tar feil. Endret 10. mars 2007 av Zeph Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er en ganske GOD grund til at CS koster penger. Steam må tjene penger, folk lager ikke et spill for at du skal spille gratis. 8115905[/snapback] Valve får pengene, ikke Steam. Steam er ett program utviklet av Valve.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 CS 1.6 og utover er ikke en mod men et eget spill. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 CS er jo faktisk velidg bra, så jeg synes det er verdt det jeg Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 CS 1.6 og utover er ikke en mod men et eget spill. 8126992[/snapback] Jo det er en mod. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det en mod av CS:CZ da? Jeg trokke det er en mod.. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det en mod av CS:CZ da? Jeg trokke det er en mod.. 8163632[/snapback] Du vet CS:CZ ble laget etter CS 1.6 for å tjene mer penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå