Spiffster Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg knipset en god del bilder under Rally Norway og ønsker kritikk på 3 av disse. Alle bildene er tatt med 70-300mm objektivet. Bildene er ikke croppet eller redigerte(dog krympet for å bli webvennlig). 1. Sordo. Lukkertid 1/320, 70mm brennvidde, F4 og ISO 200. 2. En eller annen konebilkjører... Lukkertid 1/80, 70mm brennvidde, F9 og ISO 400. 3.Henning Solberg. Lukkertid 1/320, 70mm brennvidde, F4 og ISO 200. EDIT: La ut bilder av høyere kvalitet Endret 7. mars 2007 av Spiffster Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 De hadde nok hatt godt av en redigering, blantannet for å fjerne blåstikk å få med nesten 50% av hvitnivået som er borte... Ellers morsomme bilder, bedre kvalitet på bildene en 95% av de som tar bilder på rally som jeg har sett... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nr 2 falt mest i smak, mest på grunn av stillingen til fotograf og bil... synd med vakten i bakgrunn. Virkelig en fartsfølelse du har fanget! Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Takk for kritikker ! Jeg er helt enig at det er mye blåstikk i bildene. Det hjalp betraktelig i siste versjon av Solbergen. Men er i grunn fornøyd med bildene pga at det er vanskelig å få skikkelige bilder når de kjører så vannvittig fort. Må nok redigere litt når programmene er installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå