acemaster Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hei lurer på hva slags styling snakker vi om når vi ser på bilde der !? Ser den er noe helvettes senka! 60/60 ? 80/80 ?:S 90fangera ? Ser jeg sideskjørt der lr?? Snakker vi finest golf 2 som fins lr ? Endret 7. mars 2007 av acemaster Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) ser ut som den har sideskjørt. den har ihvertfall hjullbue breddere, jetta front og original 90 fanger,monovisker,panserforlenger og en krom grill list. jeg synes golfen er finere uten jetta front jeg da ps: det var nu noen grusomme felger på den Endret 7. mars 2007 av kimstianp Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Følgende modifikasjoner er gjort med bilen (som er synlige for meg); -Rallye-front (ja, det skrives sånn) -G60-bredding -G60-sideskjørt -Nye felger -Kraftig senking (80 eller mer, høyst sannsynlig justerbare coilovers) -Monovisker -Paserforlenger, rett type -Sort frontrutestreamer -90-dører -90-speil (muligens elektriske) -90-fangere -Sorte blinkere i fremfangeren -Sorte tåkelys -Dørhåndtak fra Audi 80 Ellers er det muligens sort Recaro skinninteriør fra Corrado og sikkert nye baklykter. Hvilke det er ser jeg ikke, men jeg gjetter på en av de tre følgende; Crystal Clear sort/rød, Crystal Clear hvit/rød eller helsorte. Den har også en kromlist under lyktene fremme. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 My styling var det Hvor kan mann finne stylinga der?? -Rallye-front (ja, det skrives sånn) -G60-bredding -G60-sideskjørt -Paserforlenger, rett type -90-dører -90-speil (muligens elektriske) -90-fangere -Sorte blinkere i fremfangeren -Sorte tåkelys -Dørhåndtak fra Audi 80 Der er ting jeg liksom lurer på hvor mye kommer til å koste!? viss det er noen som vet det lissom ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Rallyefront: ca. 6000, kan få det billigere dersom du leter G60-bredding: Komplett brukt bredding får du fra 1500 og opp G60-sideskjørt: Kommer vanligvis med bredding, ellers fra 1000kr og opp Panserforlenger: ca. 500kr 90-dører: fra 500kr og opp 90-speil: Elektriske får du fra 1000kr og opp 90-fangere: Komplett sett fra 2000kr Sorte blinklys: 500kr Sorte tåkelys: 2000kr + braketter Dørhåndtak fra Audi 80: 500kr for et par Du finner ofte biler med flere av disse tingene montert på fra før (enten originalt eller ettermontert) Det kommer til å koste endel å få bilen til å bli lik den på bildet, grunnet deler, arbeid og lakk. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Rallye front ? Er det jetta front du tenker på ? Lenke til kommentar
Maxvarv Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Rallye front ? Er det jetta front du tenker på ? 8108105[/snapback] Rallyfronten har vell gule lykter, men jetta fronten har hvite/klare glass. Tar jeg ikke helt feil Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du tar nok feil der Maxvarv (søk på Golf Rallye på images.google.com så ser du at den har både hvite og gule lykter ) Forskjellen på Jetta-front og Rallye-front er at Jetta-lyktene er helt oppenfra panseret og ned til fremfangeren, mens Rallye-lyktene har en del av grillen mellom underdelen av lykta og fremfangeren (de er ikke like høye mao) Dermed er det en annen grill som benyttes til Rallye-front (egen Rallye-grill) En annen forskjell er at lyktene fra Jetta er "hele", mens Rallye-lyktene har to "rundinger" inni seg. En liten tilleggsnotis: Corrado-lykter kan, med små modifikasjoner, brukes istedenfor Rallye-lykter, da det er nesten samme størrelse på disse lyktene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå