Gå til innhold

Ny sony erikson telefon

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg klarte å miste min gamle telefon og må derfor kjøpe ny. Vil helst ha sony erikson fordi jeg har god erfaring med disse telefonene. Vil ha mp3 spiller og muligheter for å filme, men dette er vel standard nå :p Lyden må være bra og kameraet bør ha god kvalitet. Jeg vil helst at ikke mobilen skal bli så altfor stor.

Tenkte meg en pris på rundt 1000 kroner m/abonnomang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg må snart få meg nye mobil etter eg har knust sjermen på min gammle. då lurte jeg på ka mobil eg skal kjøpe? eg bryr meg ikkje så mye om pris, så lenge det er ein god mobil.  hadde vore kjekt med ein windows.:D

8098915[/snapback]

Hva med denne?

Den har bra kamera, det dumme er at den har dårlig video, som alle andre SE telefoner.

Hvis du vil ha bedre skjerm og video, må du velge nokia. Hvis du gjør det vil jeg anbefale denne.

Den har like god kvalitet som de fleste Sony Ericsson telefonene. (Eiere kan rette meg, men jeg tviler sterkt på at den har noe spesielt dårligere kvalitet enn Sony Ericsson telefoner.)

Edit: I pakken med Nokia 6288 følger det med et stort minnekort på 512 mb. Det er like mye som i de fleste Walkman telefonene, også W810i.

Endret av Ty4on
Lenke til kommentar

hva med W810i?

den har et godt kamera, veldig god lyd og er en telefon jeg har god erfaring med!

gode videoopptaksmuligheter er vel vanskelig å finne på telefoner.

har hørt at Nokia n93 er blant de beste på markedet, men den er ganske stor og kan vel oppfattes som klumpete.

et lite søk på amobil.no sa meg at det har kommet en n93i som er slankere enn n93 kanskje vert å sjekk ut allikevel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...