Cotul Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei Kabelen som fører spyleveske virker som den er kuttet/slitt. Det er tydelig hvor det er og lett tilgjengelig. Lurte på om det vil gå greit å bare koble sammen igjen ved hjelp av gråteip. Eller er det noe annet jeg burde gjøre for å koble sammen gummirøret ? Takker for svar og meninger. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg ville ha satt på en sånn jeg: http://url.hw.no/?aa og kansje lagt teip på. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 klipp bort det som er ødelagt og sett inn en slange skjøt. skal slippe og feste det på noen måte (evt slangeklemme) hvis du bruker riktig dimensjon på skjøten... Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 slangeskjøt, får jeg kjøpt det hos en bilrekvisita eller? Får stikke innom en i morra å se i alle tilfelle. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ellers kan vel en krympestrømpe fungere bra, tre over og krymp med varmluftspistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå