kadett Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har ikke en wankel motor stempel og sylinder? Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vil heller kalle det rotor og rotorhus... Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har ikke en wankel motor stempel og sylinder? 8191345[/snapback] Som Erik sier, det er rotorhus og rotor. Ikke noe stempler i en wankel Lenke til kommentar
kadett Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har ikke en wankel motor stempel og sylinder? 8191345[/snapback] Som Erik sier, det er rotorhus og rotor. Ikke noe stempler i en wankel 8192016[/snapback] Ja det er jo en rotor og et rotorhus, er ikke det jeg mener. Er det korrekt og si at det ikke er stempel og sylinder i en wankel motor? Jeg spør fordi jeg ikke vet\er sikker Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har ikke en wankel motor stempel og sylinder? 8191345[/snapback] Som Erik sier, det er rotorhus og rotor. Ikke noe stempler i en wankel 8192016[/snapback] Ja det er jo en rotor og et rotorhus, er ikke det jeg mener. Er det korrekt og si at det ikke er stempel og sylinder i en wankel motor? Jeg spør fordi jeg ikke vet\er sikker 8192136[/snapback] Det er korrekt å si at det ikke er stempel og sylinder, fordi det er rotor og rotorhus. Eller rettere sagt, vanligvis er det 2 stk rotorhus, og 2 stk rotorer. Og forhåpentligvis 2 stk turboer i tillegg. Om du har en FD. FC har bare en, og RX-8 har ingen, HAHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå