SiR0 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Denne måneden skal vi finne det beste mobilfotoet i Norge. Send inn bildene dine til oss, og vær med i trekningen om et par Kneissl Tanker-ski. Les mer Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg går ut ifra at bildet kan være etterbehandlet før det sendes inn da det ikke står noe om det i artikkelen? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, det eneste kravet vi har er at det er tatt med en mobiltelefon. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skjønner ikke hvorfor dere har et par ski som premie. Greit nok at dere kanskje har fått dem og skal gi ut, men hallo; ski?! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er jo snart påske. Dessuten er skiene brandet av LG Lenke til kommentar
tobv83 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå får jeg ikke opp bildene lengre, har dere problemer? er og forblir et helt sort bilde, men kan trykke på +/- Lykke til, mvh meg Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvor fort kommer mine bidrag med når de er sendt 00:00 ? Havner automatisk alle bidrag først i rekken? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det var jo ca 00:01 gikk fort =) Men da er det bare å slappe av og håpe at folk er ærlige når de stemmer og at folk titter gjennom alle bildene... blir mange etterhvert men... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvor har det blitt av alle bildene? =) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg har noen pene bilder som jeg har tatt med mobiltelefonen min i høst, men er litt upraktisk å sende dem fra PC-en og til mobilen, og fra mobilen til Amobil. Men men, får se om jeg gidder å installere den fryktelig utabile driveren igjen. Endret 11. mars 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå er jeg ikke helt sikker, siden dette ikke er mitt område, men jeg tror du kan sende bildet til [email protected]. Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Denne måneden skal vi finne det beste mobilfotoet i Norge. Send inn bildene dine til oss, og vær med i trekningen om et par Kneissl Tanker-ski. Håper ikke dere lar oss brukere avgjøre hvilket bilde® som er best, for her er det HELT TYDELIG at det er endel (ikke heeeelt objektive ) nissemenn som febrilsk stemmer ned de fineste bildene! HÅPLØST! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Denne måneden skal vi finne det beste mobilfotoet i Norge. Send inn bildene dine til oss, og vær med i trekningen om et par Kneissl Tanker-ski. Håper ikke dere lar oss brukere avgjøre hvilket bilde® som er best, for her er det HELT TYDELIG at det er endel (ikke heeeelt objektive ) nissemenn som febrilsk stemmer ned de fineste bildene! HÅPLØST! 8141091[/snapback] Ja håpet selv ikke dette skulle skje. håpet sterkt på at folk skulle være ærlige og bedømme bildene objektivt. Dette skjer jo selvsagt ikke da folk selv bidrar med bilder. Bildene burde heller vært vurdert av en jury amobil.no mennesker føler jeg. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 lurer på en ting...Er det brukerene som bestemmer hvem som vinner ved å stemme eller er det dere? Vil tro det blir mye tull hvis det er brukerene som bestemer...bare et tips Lenke til kommentar
Jove Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har sendt inn 1 bilde 1 gang, men det har lagt seg inn mange ganger + jeg får med litt mellomrom bekreftelsesmld på sms flere ganger. Hm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg