General Musa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hei, jeg kjører vista ultimate og har gjort det en stund, kjører dette på to systemer. Jeg har det problemet med at msn plutselig og forholdsvist ofte "slutter å svare". Har andre dette problemet? Og\eller har noen en løsning på dette? Mvh Musa Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg går utifra at du tenker på MSN Messenger? Bruker du enda en gammel versjon av MSN Messenger, eller mener du egentlig Windows Live Messenger? Hvis du tenker på WLM så fungerer det helt fint på begge mine Vista PC-er, en 32-bit og en 64-bit. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Hei, kjører vista 32bit. Har siste versjon av live messenger ja. kjører Wlan på en, og LAN på en annen. Samme resultat på to forskjellige lokasjoner. (jobber som supporttekniker, så har testet det meste..) jeg har ingen "rare" programmer eller liknende installert, da tenker jeg feks smily packs eller likende. Spyware og virus er det ikke. musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå