Hidden Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Win2k ACPI off IRQ steering off Dette p.g.a. nettopp problemer med lydkortet, et Midiman Audiophile 2496. Etter tips fra selskapet, har jeg nå flyttet kortet til en annen PCI plass. Men driveren henger igjen og skaper problemer. Når jeg booter, kommer New Hardware popupen, men det vil ikke godta driveren.. Jeg har søkt og fant en key i registry, slettet den og skal søke i andre deler av systemet. Noen peil på hvor eksakt jeg må lete? Mixer iconet ligger ennå i kontroll panelet. _________________ Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands: Escape of the Psycho Kitten! [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-12-10 06:30 ] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har du forsøkt å boote uten kortet? Da burde driverne forsvinne. Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Windows 2k har en slags driver-cache som ligger i %systemroot%inf katalogen. Slett alle oem* filer og prøv å søk etter ny hardware igjen. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Ah, trodde problemet var løst et øyeblikk, men det var ikke det likevel. Skal prøve å slette oem filene nå. Det er *.oem vel? synes oem* høres litt merkelig ut. Søkte på *.oem og fant bare en. Sjekker info katalogen nå. [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-12-10 13:55 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå