larsnl Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har også tenkt litt på dette med felger... og kommet frem til at hvis de ikke er for jalla så synes jeg det er greit, så cleane som mulig. ATS felgene er fine. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 ATS? Har du et bilde/en link? Det jeg har tenkt mest på er Fuchs, detaljlakkert. Noe som på disse bildene: (klikkbare bilder) Det siste bildet er forøvrig slik jeg ønsker bilen skal se ut når jeg er ferdig med den. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...6abcXjz3M068789 er litt vel stor dim. på disse, men de finnes i flere str. tror jeg.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 flott og se noen som tar vare på de gammle boblene, ser det er flere som har projekt tråd om slikt her inne:) Lykke til:) Lenke til kommentar
KimSand Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei Jeg tenkte jeg skulle forsøke å gjennoplive oppussingstråden din. Lenge siden siste oppdatering! Nå, har du kommet noe lenger på prosjektet? Planer fremover? Legg ut! Kan kanskje nevne at du har en litt unik boble. Det er egentlig (nesten garantert) en august 66 modell, som blir kalt en 67 modell, har samme selv :!: Ta godt vare på den! Kim Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 NÅ DA ? Ble du ferdig med bilen ? Skal gå til innkjøp av en selv snart, og tenker å bare restaurere den til 100 % original stand, og forsterke kjente svakheter på bilen Men min store drøm er å bygge min egen bil på ramma til en boble, men det er vel et helvette å få registrert i Norge... Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 NÅ... Er bilen solgt (for et år siden). Det ble ikke gjort så mye mer med bilen, utenom at vi brukte den i bryllupet vårt. Motoren tok kvelden ikke så lenge etter, så da fikk jeg tak i en motor fra en gammel vannpumpe. Denne hadde bare gått 60 timer eller deromkring, og var i ganske god stand. Men jeg fikk aldri gjort noe med bilen fordi jeg flyttet til Oslo med kona, så da ble bilen solgt. Jeg håper på å kjøpe en ny boble når jeg flytter hjem igjen til Karmøy, så får vi se hva det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå