Husee Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Sitter med en Asus, som etter noen timer får 90+ cpu temp. Lurerpå om det kan være noe progam gjør det siden tempraturen har steget så mye i det siste. Trenger litt hjelp EDIT: Kan det være støv inne i maskinen? Endret 7. mars 2007 av Husee Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvor gammel er pc`en din? Kan tro at det er støv som er problemet ja, kanskje en vifte som sitter løst? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Den er ca 10 mnd.. Lurer på om jeg skal åpne dekselet under og blåse støv men vet ikke om det sitter noe løst under det? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det sitter lite løst i en laptop Prøv å skru forsiktig opp og blås lett under der, eventuelt prøv å ta ut prosessorviften hvis du kommer til. Har sett flere hvor denne sitter like under et deksel. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Jaok, kan ta en titt under de andre dekslene først ; ) Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blei den bedre av å bli rengjort? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Var nesten ikke støv der, bare litt på cpu vifta som jeg fikk fjernet litt av.. Ellerså sto ene Ram kortet på skrå og var på vei ut av porten sin : P Tempraturen har holdt seg på 70-80 en god stund nå.. Skal merkes at pcn ikke har vært formatert, så det skulle nok vært gjort. (Er så mye stress med filer og mapper jeg trenger.) Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fint om du forteller oss hva slags PC det er, spesifikasjoner osv. Mye lettere å hjelpe deg da. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Asus A6Km A6000 Serie... Amd Sempron 3000+ socket 754 1GB ram.. 60 GB HDD Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Asus A6Km A6000 Serie... Amd Sempron 3000+ socket 754 1GB ram.. 60 GB HDD 8101523[/snapback] Uff da.. Jeg hadde en A6KM med Turion64 prosessor. Den ble sinnsykt varm og viften gikk hele tiden. Så ikke bli overrasket når din Sempron blir så varm. Dette er en maskin som blir veldig varm. Er ikke meningen å disse maskinen din på noen måter, men tror du har en meget varm maskin i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Uff da.. Jeg hadde en A6KM med Turion64 prosessor. Den ble sinnsykt varm og viften gikk hele tiden. Så ikke bli overrasket når din Sempron blir så varm. Dette er en maskin som blir veldig varm. Er ikke meningen å disse maskinen din på noen måter, men tror du har en meget varm maskin i utgangspunktet. Etter at jeg fikset på RAmbrikken som sto på skrå, har tempraturen holdt seg lavere.. Men ja Cpu vifta går HELETIDEN : P Lenke til kommentar
Husee Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Nå sitter meg med cpu temp på 96 Grader. Noe må være virkelig galt? Kan det være noe kødde program som har lagt seg til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå