Gå til innhold

Visuell kreativitet og kunst?

Anbefalte innlegg

Heihei!

Synes det er synd at forumet visuell kreativitet ligger gjemt bak foto og video og så bak Bilderedigering og programvare der igjen.

Foto og video har liten relevanse med det som ligger under visuell kreativitet. Ja, photoshop er på bilder, men det er så uendelig mye mer. 3d og slikt har ingenting med foto (annet enn komposisjon og naturrealisme (:p)) og det gjør forumet ganske dødt. Hvem leter der inne? Jeg har vært medlem her i en god stund, og fant forumet gjennom en annen lenke.

Og hva med blyanttegninger, oljemaleri og alt slikt? Skal det under Kultur -> Annen Kultur?

Synes det hadde vært bra med en kategori for all slik kunst, bortsett fra foto og video som kan forbli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visuell kreativitet kunne kanskje også få en snarvei fra kulturkategorien.

Når det kommer til det andre, så er det nok under "Annen kultur" det passer best. Er det mye slike diskusjoner på forumet kan det jo alltid vurderes å opprette en egen kategori, men er det det? Lite poeng i en kategori som knapt er aktivt, men må innrømme at jeg ikke har oversikt over hvor mye aktivitet slike diskusjoner medfører pr. dags dato.

Lenke til kommentar

Syns ikke forslaget er så dumt jeg. Om det lages en slik hovedkategori tror jeg det vil bli mye mer aktivitet rundt det. I tillegg til å rydde opp i "Digital foto og video", samtidig begynner det å bli mange hovedkategorier og. Så er vrient å vite hva en skal gjøre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...