EspenFe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Akkurat nå er jeg sykt lei moderatorerne. De stenger tråder for vi er offtopic med å si "Forumet er ikke for kjøp og salg". Tenk hvis noen må ha noe raskt som en playstation spake, men moderatorene stenger den ved å si at det ikke er lov kjøp og salg. Så kan ikke en moderator lage en tråd om kjøp og salg ? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Grunnen er jo at forumet er et forum, og at bruktmarkedet er et sted for kjøp og salg. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg ville fulgt rådet i din egen signatur, espeNaldoZ. Regler er regler, samme om du trenger en playstation spak eller ikke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Som Dimanche sa over her... bruk Brukermarked.no. Eller så har du jo Prisguide.no som finner billigste vare i nettbutikker. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 For det første funker ikke bruktmarkedet lenger da . Får feilmeldinger hele tiden. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hvis det haster fryktelig med å få tak i en kontroller til Playstation f.eks. er det raskest å dra ned på elektrohandlern i byen. Jeg synes heller ikke at bruktmarkedet fungerer tilfredstillende, men inntil det er forbedret må vi bare leve med det. Forumet er ikke en rettighet, men et privilegium... husk det. Føler meg som wannabe-mod nå... Endret 7. mars 2007 av datating Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du er ikke lei moderatorene, du er uenig med retningslinjene. De sier eksplisitt at forumet ikke er stedet for kjøp og salg. Om moderatorer da ikke stenger tråder med det emnet så gjør man ikke jobben sin Nå kan du gjerne ønske et forum for kjøp og salg, du er ikke alene; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=711070 Men ikke bland kortene her. Det er ikke moderatorene du skal peke på om du er uenig i at slike tråder blir stengt. Det er som å være sur på politimannen fordi du får bot for å kjøre på rødt lys. Denne tråden stenges. Ønsker man en kjøp/salg kategori eller ønsker man en slik tråd så ta det i tråden som er linket til. Så får man alt på et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg