JokerHaulan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hei har en så og si orginal vectra b 97 modell. men trenger tips for å få den fetere... tips? Takker for svar!! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Start med å senke og noen råe felger. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 skal kjøpe 17` felger nå vet jeg... har kjøpt meg nye sparco matter, pedaler og sele puter. tenkte jeg skule se hvordan felgene så ut uten senking først. tenkte å kjøpe en fet alpine cd spiller og ett nytt ratt. noen forslag på ratt? Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du kan uten problemer klemme på 18" på disse bilene uten å få problemer, så lenge du holder deg til et fornuftig innpress. Senk den minst 40mm rundt om, kjøp ny front- og bakfanger, samt sideskjørt, bytt ut grillen, nye baklys og frontlykter, eventuelt en fin og lav hekkvinge, om du finner noe du liker. Disse bilene kan bli sabla gromme, satser du i tillegg på tofarga lakk i lekre kombinasjoner, forvandler du bilen fra gubbebil til gutteracer på et blunk Alt kommer an på hvor mye du har å rutte med. Har du et bestemt budsjett og eventuelt satt deg et mål for hvor mye du vil gjøre med den? Mvh A.K Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 skal sette felger ... nytt ratt , nye lykter, ny grill, ny stereo, stoler etterhvert, liker fargen på bilen så den beholder jeg tror jeg,,, greit med tips... hvordan er det å bytte ratt med airbag? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 tøffe ratt har dem her http://www.demontweeks.co.uk/default.asp?cls=ROAD Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 ingen som vet no om det med å bytte ratt.... ?? noen steder de gjør sånne jobber ? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er vel litt domt og bytte vekk rattet du har airbag i ? Er vel kjekt og ha den viss du er uheldig Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 jeg vet . så derfor har jeg egentlig tenkt å kjøpe ett ratt fra opel som de moterer der... skinnratt Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du kan jo sette i et slikt ratt fra Irmscher, har selv et slikt et i Astra'n, gode ratt, med airbag. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 ok hvor mye koster de? og hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg vet ikke prisen dessverre, men om du ringer eller drar til nærmeste Opelforhandler, kan du henvende deg til delelageret der og høre med dem. Oppgi produktnummeret, som er 771.18.047. Lykke til Endret 29. mars 2007 av Juballong Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 så det er ett opelratt? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) ...ett nytt ratt. noen forslag på ratt? 8099621[/snapback] Hvis du har airbag på det orginale rattet er det jo ulovlig å bytte til en ratt som ikke har airbag. Har ihvertfall lest dette på www.dinside.no for ca. halvt år siden. [Jeg har bare lest det, men ellers vet jeg ikke om det er sant eller ikke] Men siden du skal kjøpe en ratt med airbag så er det jo greit. Endret 30. mars 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 så det er ett opelratt? 8274381[/snapback] Du ser det "fine" opel merke i midten av rattet på det bilde :!: Ikke opel fan Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 noen som har forslag på småting til opel? for eks dørlister . Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) sånne lykter: Prosjekttråd til en på bilforumet Endret 27. april 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 noen som har samme bil som meg? lurer bare på om det er noen andre som har merket at bilen bruker en del olje? Lenke til kommentar
sharkie Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 noen som har samme bil som meg? lurer bare på om det er noen andre som har merket at bilen bruker en del olje? 8485986[/snapback] jeg har nesten samme bil.. har en vectra b 99 stv, den bruker ikke mye olje men bruker heller mye kjølevæske av en eller annen rar grunn. sjekket den i går for lekk, men ingen lekkasje.. synes det var litt rart Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Hei lurte på om noen vet om noen bra steder der de selger griller til min bil. skulle gjerne hatt det , med ramme rundt grillen. Kan noen komme med forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå