Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ting til Opel Vectra B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan uten problemer klemme på 18" på disse bilene uten å få problemer, så lenge du holder deg til et fornuftig innpress. Senk den minst 40mm rundt om, kjøp ny front- og bakfanger, samt sideskjørt, bytt ut grillen, nye baklys og frontlykter, eventuelt en fin og lav hekkvinge, om du finner noe du liker. Disse bilene kan bli sabla gromme, satser du i tillegg på tofarga lakk i lekre kombinasjoner, forvandler du bilen fra gubbebil til gutteracer på et blunk :D Alt kommer an på hvor mye du har å rutte med. Har du et bestemt budsjett og eventuelt satt deg et mål for hvor mye du vil gjøre med den?

 

Mvh A.K

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
...ett nytt ratt. noen forslag på ratt?

8099621[/snapback]

 

Hvis du har airbag på det orginale rattet er det jo ulovlig å bytte til en ratt som ikke har airbag. Har ihvertfall lest dette på www.dinside.no for ca. halvt år siden.

[Jeg har bare lest det, men ellers vet jeg ikke om det er sant eller ikke]

 

Men siden du skal kjøpe en ratt med airbag så er det jo greit.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
noen som har samme bil som meg? lurer bare på om det er noen andre som har merket at bilen bruker en del olje?

8485986[/snapback]

 

 

jeg har nesten samme bil.. har en vectra b 99 stv, den bruker ikke mye olje men bruker heller mye kjølevæske av en eller annen rar grunn. sjekket den i går for lekk, men ingen lekkasje.. synes det var litt rart

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...