Sundt Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei Et spørsmål. Går det ann å ha en bilsub tilkoblet på en data? Hadde vært superfett med det altså. Mvh Andreas Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Må jeg ha bilforsterker? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nei men du burde ha en kraftig forsterker. hadde heller satsa på en aktiv sub til hjemme bruk. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Ok. Digger bass altså Gidder du å sette sammen en forsterker og en sub til en grei penge eller? Ca 300 da. er det lite eller? Endret 7. mars 2007 av Sundt Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ok. Digger bass altså Gidder du å sette sammen en forsterker og en sub til en grei penge eller? Ca 300 da. er det lite eller? 8100057[/snapback] 300 blir nok litt i minste laget vil jeg tro... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du må nåkk litt høyere enn det. min mening er at det finnes omtrent ikke gode subber til under 1500kr Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Mente 3000 ja...men vil det skal bli så lite så mulig ^^ noen bra til så lite så mulig. Har en sub hjemme som jeg kan bruke. To subber i en kasse. 600w i hver. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du må nåkk litt høyere enn det. min mening er at det finnes omtrent ikke gode subber til under 1500kr 8101604[/snapback] Er enig i det. Så om man virkelig "Digger bass" så kjøper man ikke første, beste og billigste man finner. Det min mening da. Man kjøper jo ikke noe bare for å kjøpe. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 ok. Men hvordan er en god sub? jeg liker at det donker mest mulig og er bryr meg ikke så veldig mye om hvordan diskanten er eller hva det en heter. Har ikke peiling på sånt. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå