PgUp Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvilket er egentlig det beste psp spillet? Har allerede ssx on tour, som er dritbra, og jeg har lyst på et nytt. Anbefalinger? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ta en titt på Rocco Locco du Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eller Loco Roco som visstnok skal fungere enda bedre:P Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eller Loco Roco som visstnok skal fungere enda bedre:P 8099493[/snapback] :!: GTA liberty city stories og vice city stories er jo fine... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Loco Roco er knallbra! ellers er Daxter og Killzone: Liberation spill som jeg har hatt mye morsomt med. venter i spenning på MGS portable ops! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg liker best tre av spillene jeg har. Og det er: - James Bond: From Russia with love -Burnout Legends -Tekken: Dark Ressurection Utrolig kule spill Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg liker godt: Killzone liberation og sf dark mirror. Om du liker arcade racer så er også ridge racer gøy eller så kan du jo kjøpe mgs portable ops fra videogamesplus.ca. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Daxter er bra. Nesten PS2 grafikk jo Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Syphon filter er veldig bra Lumines Metal gear solid portable ops hvis det har kommet ut i europa enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå