Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har blitt ferska i ronking enn gang  :blush:

 

er noen år siden nå da, mamma var på butikken og jeg satt nå så godt i skinn sofaen oppe på stua,satt og så på tv'en litt og tenkte ikke over at hu kom hjem ganske fort da, så bestemte meg for å nappe litt i laksen der jeg satt, tok buksa ned på knærne og satte sakte men sikkert i gang,ettersom tven sto på hørte jeg seff ikke hu kom hjem da.

satt no og koste meg helt til jeg hørte veska hennes dette i gulvet og ropte navnet mitt.

 

seff sto nrk på og viste frediksons fabrikk med gammle sydamer, og hu gammleste var jo seff på bilde når hu såg på da.

har aldri vært så rask med og få på meg boksa før.

har fått hørt den et par ganger av henne etterpå da :p

8140975[/snapback]

 

Haha... EID !

8141407[/snapback]

 

 

 

Haha... stakkars fyr.. du må ha hatt de jævlig de neste dagene :tease:

Lenke til kommentar
Gjest mannshore

 

Fæle greier som skjer me oss alle! Menne, jeg lover dere: Det er lurt å spørre jenter du blir me hjem om faren er stor og/eller skummel!!

Ble busta på verste vis en søndagsformiddag da pappa sku vekke gulljenta si.. Det ente me att jeg faktisk fikk ett slag i ansiktet :cry: åså den sinteste talen jeg noen gang har fått, og jeg har for å si det sånn hatt fattern min på polti-stasjonen for å hente meg ett par ganger! :love:

Lenke til kommentar
Mange som opplever at foreldre banker på å braser inn? Dette er ikke bra  :no:

Både meg å henne spratt fort under dyna ja, døra smalt fort igjen også.

Kjeftet litt på far for å brase inn. Jeg spurte han hva er meningen med å banke på hvis man ikke venter på et svar. jeg gleder meg til å flytte ut til sommer antageligvis!

8141457[/snapback]

 

Foreldrene mine braste alltid inn før, men så kjefta jeg ordentlig på dem en gang, og sa at jeg må begynne å låse døra hvis de fortsetter sånn.... Aldi blitt busta though ^^

Lenke til kommentar
Ingenting, men at en faren til jenta gir han et slag i trynet er rett å slett utrolig idiotisk!

8142073[/snapback]

Veldig sant, men å anmelde fyren er like idiotisk. Han er en far som datteren i sengen med en ukjent fyr som jenten tydeligvis ikke hadde gitt beskjed om at han var der (vet ikke om det kun var hos meg at vi spurte om lov før vi lot folk overnatte?), jeg forstår ham godt. Jeg kommer til å gjøre det samme hvis jeg (gud forby) får døtre.

Lenke til kommentar
Veldig sant, men å anmelde fyren er like idiotisk. Han er en far som datteren i sengen med en ukjent fyr som jenten tydeligvis ikke hadde gitt beskjed om at han var der (vet ikke om det kun var hos meg at vi spurte om lov før vi lot folk overnatte?), jeg forstår ham godt. Jeg kommer til å gjøre det samme hvis jeg (gud forby) får døtre.

8142083[/snapback]

Jeg er helt enig med deg, og jeg hadde nok reagert kraftig hvis jeg var faren.

Men sett deg også inn i guttens situasjon. Han blir med en jente hjem som han tydeligvis er tiltrekket til. Hun føler tydeligvis det samme, og de ender opp med å ha sex, noe som de begge vil. Så kommer faren inn på rommet og slår til gutten. Det er godt mulig det bare er meg, men jeg hadde blitt fly forbanna.

 

Uansett, jeg vil heller ikke ha døtre. Man blir mye mer redd ovenfor de enn man blir for gutter, tror jeg.

Lenke til kommentar
Haha, jeg hadde klikka hvis en far hadde slått til meg. Men hadde jeg vært i farens situasjon hadde jeg faen meg gjort det samme :p

8143185[/snapback]

Det tror jeg mange er enig med deg i, og det er vel et problem. Faren er jo mann og vet hvordan kaate guttehjerner tenker. Derfor blir han ekstra paapasselig for datra si.

Lenke til kommentar
Mulig det, men jeg vet hvordan jentehjerner funker også (til en viss grad i alle fall  :ermm: ). Så datter/sønn er forsåvidt det samme.

8145666[/snapback]

 

hahaha, du har ikke peiling på hvordan en jente tenker:P alle gutter tror vi har en viss peiling.. men det skjer alltid noe somfår oss til å drite på draget

Lenke til kommentar
Mulig det, men jeg vet hvordan jentehjerner funker også (til en viss grad i alle fall  :ermm: ). Så datter/sønn er forsåvidt det samme.

8145666[/snapback]

 

hahaha, du har ikke peiling på hvordan en jente tenker:P alle gutter tror vi har en viss peiling.. men det skjer alltid noe somfår oss til å drite på draget

8145713[/snapback]

 

Haha! :!:

Kunne ikke blitt mer enig :D

Lenke til kommentar
Mulig det, men jeg vet hvordan jentehjerner funker også (til en viss grad i alle fall  :ermm: ). Så datter/sønn er forsåvidt det samme.

8145666[/snapback]

 

hahaha, du har ikke peiling på hvordan en jente tenker:P alle gutter tror vi har en viss peiling.. men det skjer alltid noe somfår oss til å drite på draget

8145713[/snapback]

Og motsatt. Bare at jentene er enda mer bombesikker på at de kjenner gutta inn og ut.

Lenke til kommentar
Mulig det, men jeg vet hvordan jentehjerner funker også (til en viss grad i alle fall  :ermm: ). Så datter/sønn er forsåvidt det samme.

8145666[/snapback]

 

hahaha, du har ikke peiling på hvordan en jente tenker:P alle gutter tror vi har en viss peiling.. men det skjer alltid noe somfår oss til å drite på draget

8145713[/snapback]

Og motsatt. Bare at jentene er enda mer bombesikker på at de kjenner gutta inn og ut.

8148918[/snapback]

 

Også nekter vi. Men når det kommer til deg så kjenner hu deg bedre enn du er villig til å innrømme:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...