Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde just blitt sammen med dama (6mnd igår btw). Vi var på romme mitt som er til høyre for inngangsdøren. Kompisen min kom på døra, han skulle kjøpe mine gamle allmennfag bøker. Vinduet sto litt oppe, å dama stønna litt her å der noen ganger. Det endte opp med at han så litt inn å heia på meg. Han var mer som :w00t: "you go Shahab, hun kommer snart"

8104548[/snapback]

Haha! :D Så forbanna bra.

Blitt ferska av hele msnlista mi engang.

Spilte musikk i Winamp og på Messenger kan folk selvsagt se hva jeg hører på.

Resten av historien kan dere jo tenke dere selv;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde just blitt sammen med dama (6mnd igår btw). Vi var på romme mitt som er til høyre for inngangsdøren. Kompisen min kom på døra, han skulle kjøpe mine gamle allmennfag bøker. Vinduet sto litt oppe, å dama stønna litt her å der noen ganger. Det endte opp med at han så litt inn å heia på meg. Han var mer som :w00t: "you go Shahab, hun kommer snart"

8104548[/snapback]

Haha! :D Så forbanna bra.

Blitt ferska av hele msnlista mi engang.

Spilte musikk i Winamp og på Messenger kan folk selvsagt se hva jeg hører på.

Resten av historien kan dere jo tenke dere selv;)

9526764[/snapback]

Haha, Det er ikke morro :p

Lenke til kommentar

Husker for vel 2 år siden da den gamle maskinen min tok kvelden som følge av et pr0n virus...

Jeg hadde bare fått beskjed om en trojaner så smart som jeg var spurte jeg pappa om han kunne hjelpe meg å fjerne det...

han skulle ta det når han fikk tid...

Dagen etter, kommer jeg hjem, og da sier mamma at pappa fortalte at viruset hadde komt fra en "sex-side" (wtf?), og at de skjønte at jeg var nysjerrig på kvinnekroppen etc :lol:

de snakket som om jeg var 9 år, og som om de akkurat hadde tatt meg mens jeg så på en eller annen amerikansk kanal etter kl 12 :p

Så var det i forige måned:

Jeg satt å ladet hagla foran PC-en, og da jeg var ferdig, kommer plutselig mamma inn for at hun skal sjekke noe på PC-en, lener seg over meg for å få fatt i musen, og sier:

"Hva er det som lukter sånn her? Har du... eeh... forresten, bare glem det. Jeg kan sjekke på den andre PC-en"

så gikk hun...

:ph34r:

Lenke til kommentar
Husker for vel 2 år siden da den gamle maskinen min tok kvelden som følge av et pr0n virus...

Jeg hadde bare fått beskjed om en trojaner så smart som jeg var spurte jeg pappa om han kunne hjelpe meg å fjerne det...

han skulle ta det når han fikk tid...

Dagen etter, kommer jeg hjem, og da sier mamma at pappa fortalte at viruset hadde komt fra en "sex-side" (wtf?), og at de skjønte at jeg var nysjerrig på kvinnekroppen etc  :lol:

de snakket som om jeg var 9 år, og som om de akkurat hadde tatt meg mens jeg så på en eller annen amerikansk kanal etter kl 12 :p

Så var det i forige måned:

Jeg satt å ladet hagla foran PC-en, og da jeg var ferdig, kommer plutselig mamma inn for at hun skal sjekke noe på PC-en, lener seg over meg for å få fatt i musen, og sier:

"Hva er det som lukter sånn her? Har du... eeh... forresten, bare glem det. Jeg kan sjekke på den andre PC-en"

så gikk hun...

:ph34r:

9529799[/snapback]

Når du sier lada hagla? Sånn seriøst eller et annet språk for runke :p ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lenge sidan det har blitt posta noko her no.

Brodern var på rommet mitt og sa at eg skulle spørre om noko ang. ei side og eg bladde litt i fanane i Opera og plutselig kjem Babethread opp. Skifta fane med ein gong og sa «Ja, eg skal fikse det,» men eg trur ikkje han merka det. Eller så brydde han seg ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...