Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe jeg har hørt av en kompis av meg så jeg vet ikke om det er sant. Hvertfall:

 

En eldre bekjent av han (vennen min) skulle prøv analsex med kjærsten sin. Så etter litt forspill og mye glidemiddel var de i gang. Det gikk helt greit helt til han trakk seg ut og fant ut at han hadde mais under forhuden.

 

Dette er ikke ferska, men det er ganske flaut. Jeg tenkte jeg skulle dele dette med dere så dere har noe å le av. Jeg syns ihvertfall det var ganske morsomt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

En kamerat var vist ferdig med økten og gikk på badet for å kle på seg og sånn, da han så morra til hu kom hjem..Med skikkelig pulesveis blei morra hissig og spurte hva de hadde gjort da de kom raskt ned..flaut, hu var ikke kjæresten en gang.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er ikke alle steder det er lås. Folk burde lære seg og banke på først mener nå jeg :p

Rettelse: Folk burde lære seg å banke på først og så vente på et svar. Enkelte (mødre spesielt) banker kjapt på før de buser inn, og da er det ikke så mye poeng i å banke på uansett. Gleder meg til den dagen jeg får meg et eget sted å bo jeg :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

Bare det at saken ikke handler om folk, men som oftest Mor og Far. Men helt enig, de må lære seg ogikke brase inn. Rommet ditt er jo ditt eneste helt private rom i hele huset.

 

Hvis de fersker deg i på rommet når de ikke banker på, kan du like godt dran i midt i stua.

 

Mor: Hva gjør du?

Deg: Nei jeg onanerer, jeg får jo ikke noe privatliv på mitt eget private rom! :!: :rofl:

Lenke til kommentar
Mor: Hva gjør du?

Deg: Nei jeg onanerer, jeg får jo ikke noe privatliv på mitt eget private rom! :!:  :rofl:

9073153[/snapback]

Haha. :rofl:

 

Men eg er einig i at ein ikkje kan komme med sånne innlegg som Marius E, utan å komme med heile historien.

 

No blei det ein del off topic ...

Lenke til kommentar
Gjest Guest

For 2 uker siden hadde jeg klart å kjøpe en sånn Fleshlight (plastikk fitte) uten at foreldrene mine merket det.... så når den kom så forta jeg meg og skulle prøve den.. jeg la oppi masse glidekrem som kom med.. holdt på med den i noen minutter og god å deili det var!! akkurat når jeg skulle sprute tok jeg pikken ut.. i det jeg spruta banka min mor på døra.. spruten varte i sånn ca. 6 sek.. mamma kom ikke inn, men ho banka på og lurte på om ho kunne komme inn..

 

det verste var at jeg klarte å sprute på døra... så tok RASKT på bokseren, gjemte fleshlighten under senga, mens jeg ropte til mamma vent litt... så tok jeg bare en sokk jeg hadde liggendes og tørket opp spermet på døre :!:

 

fy faen å redd jeg var! men mamma gikk heldigvis ikke inn, hun respekterer jo privatlivet mitt litt da hehe :blush: så hoppa jeg bare under dyna og lata som jeg hadde sovet når ho kom inn :D

Lenke til kommentar

http://www.tragisk.com/index.php?id=historie012

Gammal historie :roll:

9062857[/snapback]

 

Det er kommentaren på den sida som er det mest geniale da.

 

Ja.

 

Sånn kan det gå.

 

Et fruktfat er på vei.

 

Eller kanskje ikke. Det er derimot «Disney's Animated Storybook - Toy Story», så har du noe annet å drive med på kveldene dine. CD-ROM-en skal for øvrig plasseres i en CD-ROM-spiller. Bare så du ikke får noen ville ideer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324
Mor: Hva gjør du?

Deg: Nei jeg onanerer, jeg får jo ikke noe privatliv på mitt eget private rom! :!:  :rofl:

9073153[/snapback]

Haha. :rofl:

 

Men eg er einig i at ein ikkje kan komme med sånne innlegg som Marius E, utan å komme med heile historien.

 

No blei det ein del off topic ...

9073309[/snapback]

 

Shit=S=P Du hadde vel blitt no å synsykt ferska der hvis ikke morra di hadde respektert privatlivet ditt? ;):yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...