Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt ferska? Fortelle....? IKKE SPAM OG OT


Anbefalte innlegg

Har aldri blitt bustet når det kommer til filmer og slikt, men et par ganger for mye med damer.. :(

 

Et eksempel er hvor 2 venniner skulle stikke innom. Jeg sa ganske klart fra om at de skulle VENTE en halvtimes tid pga. jeg var opptatt og hadde besøk. Men tror du ikke de dukket opp på døra. Står utenfor og heier, og i tillegg ringer på. Da kommer selvsagt faren min inn på rommet, og flausen er et faktum! Sendte meg et veldig lurt smil i mange uker fremover....

8874093[/snapback]

 

Hadde jeg busta sønnen min (som jeg ikke har enda?) tror jeg og jeg bare hadde smilt lurt :p

Kansje sagt noe slikt som; "Bra du øver på å føre familinavnet videre!" :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde jeg tatt noen på ferksen mens de hadde humpet på datteren hadde det vært litt mer enn gogogo som hadde kommet ut av min munn iallefall. kyskhetsbelte ftw

8886633[/snapback]

 

hehe, ja om det hadde vært datter hadde jeg gjort det samme :D

Men om det va en sønn, da hadde det vært googogo! :)

Lenke til kommentar

Jeg busta lillesøster og typen en gang på 17. mai. Sprang opp trappa opp på rommet hennes (tidligere mitt rom), reiv opp døra og skulle si at de måtte komme for vi skulle dra på skolen. Bare vi som var heime.

 

Synet som møtte meg umiddelbart var en vettskremt fyr som febrilsk fomla med å få buksa igjen..jeg bare stoppa i døra, snudde og gikk ned igjen. Hørte han sa "Satan trudde du hadde låst døra".

Søster måtte trygle ham om å tørre å komme ned i stua :)

Lenke til kommentar
Jeg busta lillesøster og typen en gang på 17. mai. Sprang opp trappa opp på rommet hennes (tidligere mitt rom), reiv opp døra og skulle si at de måtte komme for vi skulle dra på skolen. Bare vi som var heime.

 

Synet som møtte meg umiddelbart var en vettskremt fyr som febrilsk fomla med å få buksa igjen..jeg bare stoppa i døra, snudde og gikk ned igjen. Hørte han sa "Satan trudde du hadde låst døra".

Søster måtte trygle ham om å tørre å komme ned i stua :)

8886750[/snapback]

Alder?

Lenke til kommentar

Ble foresten nesten busta.. Eller tolk det som dere vil :p

 

Jeg og exen holdt på hjemme hos hu. Foreldra er ekstrem kristne. Tror på sex etter man har gifta seg og greier XD

 

Men samma. Vi dundra i vei, og vi hører ikke at det er noen på vei opp trappa. Vi forstetter, plutselig blir døre lukka opp og der står faren. Vi panisk legger oss under dyna, og jeg forventer et par slag i tryne av faren, men neida. Han sier:

 

"Er det kaldt siden dere ligger under dyna" :p

 

Han fortrengte det tror jeg

Endret av crimar
Lenke til kommentar

Hvorfor skjønner jeg meg ikke på folk som kommer inn på soverommet uten å banke på og vente. Et soverom er jo skapt for nakenhet!

 

Tror på sex etter man har gifta seg og greier

8886900[/snapback]

Ehehe, tror de at man ikke kan ha sex før man gifter seg? Eller tror de på sex som i å tro at det blir sol i morgen? ... :hmm:

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Hvorfor skjønner jeg meg ikke på folk som kommer inn på soverommet uten å banke på og vente. Et soverom er jo skapt for nakenhet!

 

Tror på sex etter man har gifta seg og greier

8886900[/snapback]

Ehehe, tror de at man ikke kan ha sex før man gifter seg? Eller tror de på sex som i å tro at det blir sol i morgen? ... :hmm:

8886950[/snapback]

At man skal vente med å ha sex etter giftemål.. Tro meg. Det forverrer ting med slike foreldre ass..

Lenke til kommentar
Visst du buster sønnen eller dattera under akten så sier du: Kom igjen, ikke stop halvveis, gogogo... and so on!

 

hadde jeg tatt noen på ferksen mens de hadde humpet på datteren hadde det vært litt mer enn gogogo som hadde kommet ut av min munn iallefall. kyskhetsbelte ftw

8886633[/snapback]

 

Siden de "beltene" har et hull for at de skal tisse så er det fortsatt mulig å drive med fingersex og oral sex, og om man har en veldig liten en også, vaginal sex.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
CSI :ph34r:
Lenke til kommentar

Umm, var på fest, jeg og en annen fyr fant oss et rom, var ikk elås, men husker vi satte noe forran døra. Jeg gav han da en blowjob og selvfølgelig kom dama til kameraten hans inn døra.

 

En annen gang sto vi i gangen hos en kamerat av han, han hadde hånda neddi buksa på meg, og plutselig kommer kameraten og dama hans.

Var jo kanskje ikke så smart siden det ikke var dør der, og bare noen meter fra rommet de var i :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...